Skip to main content

Ik vind de WiFi steeds slechter worden in huis, heb al meerdere keren online het proberen te verbeteren maar het helpt niks.

voor nieuwe klanten is er een aanbieding voor verbeterde wifipunten maar voor vaste klanten is er niks geregeld. 
slechte service., toch misschien maar overstappen naar een andere provider. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Vaste klanten kunnen via de WiFi manager ook ‘gewoon’ gratis versterkers ontvangen hoor. De actie met de super WiFi betreft een welkomstaanbieding. Zelf ben je ook ooit nieuw klant geworden en toen heb je net zo goed gebruik kunnen maken van een welkomstaanbieding. Dit betitelen als slechte service is wat mij betreft dus een enorme dooddoener. 


Nou sorry, ik zou zeggen stuur er een paar op


Voor de zoveelste keer wordt gewoon het modem weer op een ander “kanaal” gezet. Je krijgt dus helemaal geen versterkers. We zijn op dit moment met drie personen aan t thuiswerken knap irritant. 


Nou sorry, ik zou zeggen stuur er een paar op

Hier net zo, je blijft dat wifi Resetten ik ben tevreden beneden maar boven puinhoop. Ben nieuwe klant twee weken. 

Het lijkt wel een wipwap. Elke avond hetzelfde, elke avond opnieuw testen heb er wel mijn buik van vol.  Providers zouden meer hun best kunnen doen om klanten ook te houden.

Kreeg de tip om ze te kopen 🙋‍♀️ Ja tuurlijk snap ik. 


Ik had nog een reactie van KPN verwacht met goede service. 


De reactie van KPN zal ongetwijfeld snel volgen. Voor nu zou ik eens bezig gaan met die WiFi manager. Deze kan bij jou thuis zien hoe de kwaliteit van je WiFi is en op basis daarvan een oplossing aanbieden.


Ik hou op met reageren heb niet de hele dag tijd om met KPN in discussie te gaan, en de hele tijd t internet plat te leggen, als je goed had gelezen had je begrepen dat we met drie personen thuis werken. 


Ik ben geen kpn medewerker @IrmaL . Als je direct contact wenst kun je altijd bellen met het gratis nummer 0800 0402. Via dit medium duurt het enkele dagen voordat iemand van kpn zal reageren; men pakt de topics op op volgorde van binnenkomst en zoals je kunt zien ben je niet de enige met een vraag ;)


Doe de wifimanager zorgvuldig. Op de plek waar je Wi-Fi onder de 20Mbt/s is blijf je een paar minuten wachten. Als op de eerste verdieping de wifi 10Mbit/s hoef je natuurlijk niet meer naar de 2de etage te gaan want dan verlies je de verbinding en dan moet je opnieuw beginnen. 


Leuke verhaaltjes die WiFimanager elke avond even gebruiken. 10 min ergernis  en hopla het internet doet het weer beter.  Dus ja het helpt maar elke avond pffff meestal zet ik dan maar mijn 4G aan van T-mobile En doe niet eens meer moeite. 
 

Sorry hoor maar ben er nu al klaar mee.

Kan niet wachten om over te stappen. 31-08-2021 tijd vliegt.


Hoi @IrmaL en @Cristien, welkom op het forum!

@Cristien  Ik lees dat de wifimanager dit de wifimanager je snelheid heeft verhoogd van 15 naar 74Mbit/s terwijl je abonnement tot 50Mbit/s gaat. Dit is dus een uitstekend resultaat van de wifimanager! Als je snelheid toch ergens in huis laag blijft wil ik je aanraden de wifimanager vanaf die locatie nog een keer te doorlopen.

@IrmaL  Ik kijk ook graag even met jou mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Klopt @Thomas  Gisteravond was het beter maar zit te vaak te veel schommel in. 
Dank en super fijn weekend!