Skip to main content

Ik word ge ddosd omdat ik op een linkje drukte ik heb al meer dan 2 weken geen of slecht Wi-Fi.  Wat kan ik doen zodat ik gewoon weer Wi-Fi hebt want ik ben er echt klaar mee.  Ik heb de klantenservice ook al gevraagd of ze ipv4 naar ipv6 kunnen veranderen. Dat kan het abuse team zelfs niet , ik heb echt hulp nodig met dit probleem .

Ik zie graag antwoorden tegemoet.



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ipv6 heeft hier helemaal niets mee te maken. Heeft u bekabeld wel internet?


Soms heb ik bekabeld Wi-Fi dan werkt het soms niet .


Bekabeld WiFi bestaat niet. Enig idee waar de eerste W van WiFi voor staat?


Ja wireless  ik bedoel gewoon internet via kabel lukt soms wel maar soms valt het ook weg 


Welke Experiabox heeft u? En heeft u glasvezel? 


Expira box v10 a geen glasvezel


Hoe weet u dat u gedossd word? En welk snelheid meet u bij een speedtest? 

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm


Zoals ik zei word mijn Wi-Fi plat gelegd ik kan die test niet doen. Wat zijn de dingen die ik kan doen hiertegen 


Heb je al een bedrade verbinding tussen je Experiabox en je pc getest? En wat was het resultaat?

Als enkel WiFi wordt platgelegd dan moet je het probleem in je buurt zoeken. Blijkbaar een stoorzender. Probeer een ander kanaal?

Kijk ook eens of je buren last hebben.

Het kan ook zijn dat je Experiabox moeite heeft. Heb je deze al gereset?


Onze buren hebben geen last  

Ik heb het gereset  

Maar geen nut ik weet echt niet wat ik nu moet doen 


Heeft u ook tv van KPN? Werkt dat wel goed?


Nee als internet val uit tv ook val uit anders werkt hij goed


Een KPN medewerker moet dan uw verbinding maar eens even doormeten denk ik.


Ik vermoed eerder dat er problemen zijn met de Experiabox, of de verbinding.
Vanwaar je link met een DDOS? Wat heb je dan gedaan? Het klikken op een linkje klinkt wel erg kortaf.
 


Hoi @Sana1981, een DDOS is helaas heel weinig aan te doen.Momenteel kan het niet maar normaliter kun je deze zaken hier melden.
Zoals je het beschrijft kan het natuurlijk ook zijn dat je wifi niet goed is thuis. In dat geval moet onze online wifimanager daar een oplossing voor hebben.

Mocht ook dat het niet oplossen kijk ik natuurlijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!