Skip to main content

Ik ben gister verhuisd en krijg op mijn nieuwe adres wifi en internet niet geïnstalleerd.  Vrijdag 3 juli (!!!!) kan er pas een monteur langskomen.

Nu ben ik benieuwd of er iemand omgeving Duiven is die mij (vrij) acuut uit de brand kan helpen. Kan zijn dat er kabels o.i.d. nodig zijn, maar dat kan vast wel geregeld worden.

Graag contact  Marco

Lisa: Ik zie dat de 100GB ook al geactiveerd is op één van de mobiele abonnementen

marco7180, je bent ervan op de hoogte dat je die phone nu evt. als hotspot voor je laptop kunt gebruiken?

Ben met je eens dat het allemaal erg ongelukkig loopt. Door de coronatijd is het ook nog eens drukker bij de monteursafdeling waardoor de planningen langer zijn dan voor die tijd.


@PeterG ja, weet ik, maar de bundel zou een week geldig zijn en tot en met vrijdag is dat meer dan een week, weet niet of dat verlengd wordt. Weet dat ik hem als hotspot kan gebruiken, doe ik nu ook voornamelijk voor de kinderen. Maar ik vraag me af, en misschien heel sceptisch, dit ook de procedure zou zijn als ik een nieuwe klant was geweest, of het dan ook een week zou duren voordat er een monteur zou langskomen.


Nieuwe klant of bestaande klant maakt inderdaad niet uit qua wachttijd voor monteur.


dacht ik al, corona 🙂 Ben soms een zeur, vind het vervelend dat het lang duurt. Maar ik accepteer het nu 🙂 Zou makkelijker zijn als mijn nieuwe buurman bij kpn zou werken, haha!


Zeker. Maar dan niet bij de afdelingen administratie of personeelsbeleid, hè.


Graag gedaan.

 


Reageer