Skip to main content

Sinds kort geen verbinding meer met installeren lyric t6. 

En... wat heeft u zelf al geprobeerd om weer verbinding te krijgen?


Ja alles al geprobeerd,

maar krijg iedere keer een foutmelding.


Ja alles al geprobeerd

Daar weten we niet veel aan. Vertel eens wat meer. Heeft u het 2,4 en 5 Ghz al verschillende namen gegeven? Heeft u WiFi versterkers van KPN? 


maar krijg iedere keer een foutmelding.

Welke foutmelding?


Ik heb WiFi versterkers maar deze heb ik al heb ik lang.

foutmelding is dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het WiFi netwerk.


Hi @Nees66! Heb je de stappen op deze blog over het aansluiten van de Honeywell Lyric T6 gevolgd? Als je dat gedaan hebt, laat dan toch nog een paar extra dingen weten. 

Bijvoorbeeld welke wifi versterkers je hebt. En hoe deze zijn aangesloten. En of je al geprobeerd hebt verbinding te krijgen via Extra Wifi


Het vreemde is dat alles heeft gewerkt met de extra WiFi versterkers en nu al een maand geen verbinding te krijgen.

verder heb ik geprobeerd een 2.4 ghz in te stellen maar dit lukt niet. 


@Nees66 ik bedoel met Extra Wifi en wifi versterkers 2 losse dingen. 

Extra Wifi: In het verleden was het mogelijk los 2,4Ghz of 5,0Ghz aan te zetten op het modem. Dat is nu niet meer zo. Omdat mensen voor bepaalde apparatuur toch 2,4Ghz nodig hebben, hebben we Extra Wifi geintroduceerd. Dat is een extra netwerk dat je op het modem kan aanzetten. Soortgelijk aan het Gastnetwerk. Maar dan specifiek voor 2,4Ghz. 

Met wifi versterkers bedoel ik (onze) wifi versterkers. Dat kan gaan om de Experia Wifi, de witte SuperWifi of de zwarte SuperWifi 2.

Met de instructie voor het instellen van Extra Wifi maak je dus een netwerk aan dat alleen 2,4Ghz uitzend. 


Ik ben in het bezit van witte SuperWifi


@Nees66 volg in dat geval de stappen voor het aanzetten van de Extra Wifi. Laat even weten of het wel lukt de Lyric T6 te verbinden met dat netwerk.


Het gelukt met de instructie 

bedankt voor de uitleg