op 15-01-2019 heeft een KPN monteur mijn koperdraad aansluiting omgezet op aanwezige glasvezel kastje. Ik gebruik deze aansluiting nu voor Internet en vast bellen. Bij de installatie is ook de naam van de box en het wachtwoord aangepast.
Waar ik nu een probleem heb is het volgende.
Voor de Ethernet verbinding op mijn laptop zie ik nog steeds de "oude naam "van de Exeperia box
en voor Wifi de nieuwe naam.
Is dat korrekt ? of moeten beiden eigenlijk op eenzelfde naam werken.?
Want ik zie vaker dat er programma's niet gedownload kunnen worden en krijg dan de melding mijn netwerkcentrum te controleren .
Een 2e probleem is dat mijn Canon Printer niet meer draadloos werkt omdat hij de nieuwe naam van de Experiabox niet vind.
Wat is hieraan te doen.?
mvg
John
Beantwoord
Internet aansluiting via glasvezel op Experia Box V10 verschil tussen Ethernet en Wifi
Beste antwoord door Anonymous
Hallo @snackers-j ,
als je zowel de wifi-adapter als de netwerkadapter actief aan hebt staan wel.
Zelf gebruik ik bijvoorbeeld op mijn laptop uitsluitend bekabeld en zet de wifi-adapter uit.
Dan zie je nog maar 1 actieve netwerkadapter.
De nieuwste software kun je ook downloaden bij Canon, heb je de drive niet nodig.
De software op de cd is toch altijd verouderd, dus downloaden is beter.
Succes.☺️
Bekijk origineelals je zowel de wifi-adapter als de netwerkadapter actief aan hebt staan wel.
Zelf gebruik ik bijvoorbeeld op mijn laptop uitsluitend bekabeld en zet de wifi-adapter uit.
Dan zie je nog maar 1 actieve netwerkadapter.
De nieuwste software kun je ook downloaden bij Canon, heb je de drive niet nodig.
De software op de cd is toch altijd verouderd, dus downloaden is beter.
Succes.☺️
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.