Skip to main content
Ggoedenavond allemaal.

Ik heb onlangs een philips 50pus6704/12 geïnstalleerd, en loop sindsdien te tobben met de smart tv apps, er is wel verbinding maar de apps werken gewoon niet. De tv heeft bedraad internet vanuit de v10 box, Netflix ed doen het gewoon prima dus lijkt het mij in de tv te zitten, iemand toevallig een idee wat dit zou kunnen zijn? Want word bij Philips ook niet veel wijzer.



Gr Diederik
Goede avond Diederik BIJ ONS OP DE Sony tv bravia 4k TV werkt HET perfect díe apps via internet app YouTube smart tv 👍
Hoi Diederik! Welkom op het KPN Forum! Ik denk zelf ook dat probleem in de tv zit, aangezien Netflix wel werkt. Wellicht heb je iets aan deze pagina op de website van Philips.
Kan je inmiddels wel gebruik maken van de Smart TV apps @DiederikB?
Hoi, ik heb de check list meerdere malen uitgevoerd maar blijf problemen houden, de apps doen het een keer na de reset oid, en de volgende keer dat ik de tv aan zet doen ze het weer niet, heb ook al contact gehad met philips. Volgens hun zouden de router instellingen niet goed zijn, ik weet niet of daar veel aan te doen is?
Dat is vreemd. Ik zou eerlijk gezegd niet weten welke instellingen op de Experiabox aangepast zouden moeten worden om dit probleem te voorkomen. Heeft Philips aangegeven welke instellingen er gewijzigd moeten worden? 🤔
Controleer de router's beveiligings opties

De beveiligingsinstellingen op de router zouden de TV kunnen blokkeren bij het maken van een verbinding. Controleer aub de volgende instellingen:

• Internet ports 80 en 443 zouden open moeten zijn

• Controleer de router instellingen voor de optie 'hide/invisible SSID'



Note: Alle routers zijn anders. Voor meer informatie over het wijzigen van deze instellingen, zie de handleiding of neem contact op met de fabrikant van de router.



@Vikash ja dat vind ik ook, dit zou het moeten zijn, maar waar kan ik dat na kijken?
In dit topic kan je bekijken hoe je een poort openzet op de ExperiaBox v10. Wanneer je ingelogd bent in de ExperiaBox v10 kan je onder het tabblad 'WiFi" kiezen voor "Geavanceerd" om jouw SSID te verbergen of niet(zie afbeelding). Laat je mij weten of het is gelukt?




Ik ben er mee aan het stoeien geweest, maar ik krijg een heel ander scherm voor me, kan dat kloppen?
Wat krijg je dan precies te zien? Zou je een screenshot willen maken en delen in dit topic?
Ik ben er mee aan het stoeien geweest, maar ik krijg een heel ander scherm voor me, kan dat kloppen?



Mogenlijk. Misschien heeft u een v10a en geen v10?
Ja je hebt gelijk, heb een v10a🤦‍♂️. Zit daar veel verschil in?
Het ziet er inderdaad anders uit op een V10a (zie afbeelding)


Ja je hebt gelijk, heb een v10a🤦‍♂️. Zit daar veel verschil in?



Ja. Laat ik er maar niet meer over zeggen 😁



Ik snap eigenlijk niet waarom ze hem niet v11 genoemd hebben...

Reageer