Skip to main content

Ik luister via wifi naar internet radio en die valt 4 of 5 keer per uur weg. De laptop en mobiel blijven keurig wifi verbinding houden. De apparaten waar ik internet radio mee luister zijn 5 google home mini's en een Heos box met audio chrome cast en een ouderwetse versterker met audio chrome cast. Voor internet radio gebruik ik TuneIn. Wat is hiervan de oorzaak?
Ik heb een V10 experiabox met 4 superwifi punten. 1 zwarte en 3 witte. De zwarte is verbonden met kabel aan het modem.

Hallo @MadelonKPN ,

Er kunnen echt veel oorzaken zijn voor het wegvallen van de internetradio: je eigen verbinding, de verbinding van de stream host (TuneIn), gebruik van wifi etc.

Heb je het al eens geprobeerd met een andere provider van internetradio? Gebeurt daar hetzelfde?


Dag Arjan, ik zal eens proberen of juke dit ook doet 


Hoi Madelon. Hoe ging het met Juke? Ik ben even nieuwsgierig of je dit nog hebt weten op te lossen.  


Hi ik heb Juke niet geprobeerd maar wel Spotify. De hele dag geluisterd en daar zijn geen onderbrekingen voorgekomen gelukkig.  Dan is het te wijten aan Tunein lijkt mij. En de wifi in huis werkt prima.


Wel fijn dat de basis, de verbinding, dan in orde is maar jammer dat je Tunein niet werkend krijgt 😞 . Ik zie als ik zo zoek op internet meer van dit soort problemen zonder aanwijsbare oorzaak. Is Juke een goed alternatief voor jou?


Reageer