Skip to main content
Antwoord

Ip-camera niet te benaderen vanaf internet na update modem

• November 30, 2021
  • 4 reacties
  • 232 keer bekeken

Ik heb na de update van KPN op mijn modem (box12) niet meer mogelijkheid om mijn ip camera(s) via het internet te bekijken. Ik heb de port forwarding ingesteld. Vanaf mijn eigen netwerk kan ik alles zien, maar via bijv 4G is alles zwart. Wie heeft de oplossing? Kpn ondersteunt hier niet bij.

Beste antwoord door wjb

Zet bij External host een sterretje i.p.v. jouw publieke IP adres. De External host staat voor het IP adres vanaf waar de port-forwarding geldig is.

Optioneel: Beperk de port-forwarding tot het gebruikte type. Dus alleen TCP of alleen UDP i.p.v. beide.

Poets de laatste twee octets van jouw publieke IP adres nog even weg in de bovenstaande screenshot.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

wjb
Superuser
  • November 30, 2021

Plaats hier eens screenshots van jouw port-forwarding(s).

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 30, 2021

Dit is 1 camera

Hide content

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • November 30, 2021

Zet bij External host een sterretje i.p.v. jouw publieke IP adres. De External host staat voor het IP adres vanaf waar de port-forwarding geldig is.

Optioneel: Beperk de port-forwarding tot het gebruikte type. Dus alleen TCP of alleen UDP i.p.v. beide.

Poets de laatste twee octets van jouw publieke IP adres nog even weg in de bovenstaande screenshot.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 30, 2021

top het werkt. dank voor je hulp

Â