Goedendag,
Ik heb een vraagje met betrekking tot de Switch. In onze nieuwe situatie hebben wij een 12-tal ethernetkabels, 3 accespoints en een beveiligingssysteem wat ik via een switch naar de experiabox wil laten lopen. Deels PoE - deels regulier UTP.
Ik heb een switch gevonden die dit, naar mijn beste weten, ondersteund doch ben ik hier niet zeker van. Telefonisch werd aangegeven dat ik deze vraag het beste hier kon stellen. Ik kan namelijk zo 1-2-3 niet achterhalen of de uitgezochte switch IGMP snooping ondersteund of dat er andere functies zijn die de Switch nodig heeft en die deze Switch mogelijk niet heeft. Wellicht dat een van de forumleden mij kan helpen.
Dit is de switch die ik op het oog heb: https://www.coolblue.nl/product/831154/netgear-gs324tp-100eus.html#product-specifications . Maakt meen ik niet uit dat alle poorten PoE ondersteund zijn voor de apparaten die dit niet nodig hebben, vandaar de keuze, kan ik ‘blind’ inpluggen. Mochten er andere, betere, opties zijn dan hoor ik dat ook graag.
Met vriendelijke groet,
Jasper