Skip to main content

een week geleden lag het internet plat omdat ze een straat verder een kabel hadden geraakt. Het internet doet het nu weer maar mijn internetkwaliteit is zwaar gekelderd. we maken ook gebruik van een wifi versterker en mijn pc zegt dat hij daar geen verbinding mee kan maken. Iemand die hier raad mee weet of een idee heeft wat hier aan te doen is.

het 2tje is de versterker

 

Welk modem heeft u? En welke versterker?


het modem heet experia box v10 en de versterker experia wifi


het modem heet experia box v10 en de versterker experia wifi

Als u de zwarte vierkante Experia WiFi's heeft, dan hoort het WiFi van de Experiabox v10 uit te zijn. 

Dat het bij u niet uit is, dat is dus eigenlijk fout. Of niet zo bedoeld. Maar ik begrijp dat ze verschillende WiFi netwerk namen uitzenden? De versterkers en de Experiabox? Dan zouden ze elkaar dus in theorie niet in de weg moeten zitten.

Kunt u http://192.168.2.150. Openen in de browser?


@Jesse03899, welkom op ons forum!
Had je bovenstaande bericht gelezen? Ook ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vragen die @Nick83 stelt!


@Nick83 bedankt voor je snelle reactie! Ik zal als ik vanmiddag thuis ben even checken of de lampjes doen wat jij had aangegeven!

 


@Jesse03899 heb je het nog kunnen checken?


Het probleem is vanzelf weggegaan! Alles werkt weer zoals t eerst werkte! Toch bedankt voor de hulp lieve mensen!