Skip to main content
Antwoord

Kan ik mijn tv-ontvangen en zonnepanelen aansluiten via een netgear gs105 switch?

• November 10, 2021
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Kan ik na de experiabox v10 een netgear gs105 switch hangen en daar mijn kabels voor naar het kpn kastje en een andere kabel naar de zonnepanelen etc in doen? Gaat dat werken? Of moet de kabel voor de tv rechtreeks vanuit de experiabox?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Eddie0874 met een GS105 E moet het lukken, de E-versie ondersteunt IGMP snooping om tv te kunnen kijken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Antwoord
  • November 10, 2021

Hallo @Eddie0874 met een GS105 E moet het lukken, de E-versie ondersteunt IGMP snooping om tv te kunnen kijken

wjb
Superuser
  • November 10, 2021

Ja, dat gaat werken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2021

Bedankt voor de reacties!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2021

Hallo @Eddie0874 met een GS105 E moet het lukken, de E-versie ondersteunt IGMP snooping om tv te kunnen kijken

Zie net dat ik degene zonder de toevoeging E heb......dus dat wordt een nieuwe kopen dan......

• November 10, 2021

Hallo @Eddie0874 met een GS105 E moet het lukken, de E-versie ondersteunt IGMP snooping om tv te kunnen kijken

Zie net dat ik degene zonder de toevoeging E heb......dus dat wordt een nieuwe kopen dan......

Hallo @Eddie0874 , inderdaad, kan bij de KPN webshop voor particulierenÂ