Skip to main content

Goedendag ik heb nu de experia wifi aan gesloten 3 x en eigenlijk werkt het wel goed maar nu zei de monteur dat ik de kpn thuis app moest downloaden dan kun je alles zien in je netwerk.

Nu vraagt hij steeds het beheerderswachtwoord om in te loggen en ik ging er van uit dat dat het ww was waar je mee in je modem experia box V10 komt maar dat is niet zo ik kan wel in mijn modem komen V10 maar kan niet inloggen in de thuis app.

WAT BEDOELEN ZE MET BEHEERDERSWACHTWOORD net 35 minuten gesproken met een vriendelijk dame van de kpn maar die is bijna gillend weg gelopen want wist het ook niet meer na 1000 ww te hebben in gevuld.

volgens de monteur in appeltje eitje HELP

Admin: titel aangepast i.v.m vindbaarheid.

Ja... dat heb ik hier op het forum ook al meer gezegt, daar zouden ze in die thuis app wat meer duidelijkheid over moeten geven.

Achterop de Experia WiFi's staat een Admin wachtwoord. Op elk kastje een andere. 1 van die 3 moet je hebben. Dus probeer ze gewoon alle 3. Succes…

Dus niet het wifi wachtwoord, maar het admin wachtwoord. 


Bedankt voor je reactie maar dat heb ik al geprobeerd maar helaas zonder resultaat


Ook gedrukt op ww vergeten en de vervolgstappen uitgevoerd maar dan gaat hij met de QR code scannen bij het juiste apparaat en geeft vervolgens weer aan ww fout


Er zijn meer mensen waarbij het niet lukt. Al een ander toestel geprobeerd? Of dit…

... al geprobeerd? Cache legen en gegevens wissen.


Heb ik ook gedaan en ook zonder succes 

Ik heb achterop de versterker het web password geprobeerd en steeds het geheugen en de cache geleegd en het geheugen gewist maar bij alle drie krijg ik de melding verkeerd wachtwoord ook nog even geprobeerd met het ww van de experia box v10 geprobeerd maar noppe nada niks………

Hoe moeilijk moet het zijn om in te loggen …………….. nou heel erg moeilijk en KPN weet het ook niet blijkbaar althans niet de mensen die ik gesproken heb van de klanten service

 


Heb je al eens geprobeerd om via je browser in te loggen op de Experia wifi’s? Eén van de 3 is de primaire. Op het ip-adres van die moet je kunnen inloggen met het wachtwoord aan de onderzijde. Lukt dat? Dat moet dan het beheerderswachtwoord zijn.


Ik kan in geen enkele Experia wifi versterker inloggen heb ik ook geprobeerd via mijn browser


Als ik in wil loggen gaat steeds bij de zelfde het blauwe lampje knipperen waar ik dan het web ww van moet gebruiken

 


Heb je al wel achterhaald op welk ip-adres je primaire Experia Wifi zit. Ik stel voor ze alledrie los te koppelen en met één gereset (schoon) exemplaar opnieuw te beginnen. Als dat lukt, dan ook de andere 2.

 


Dag @DBusman. Van harte welkom hier. Vervelend dat de KPN Thuis app het wachtwoord niet herkent. Ik zie dat @r_k en @Nick83 je al uitstekend op weg helpen. Het beheerderswachtwoord is, zoals eerder benoemd in het topic, hetzelfde wachtwoord dat je voor de Experia WiFi's gebruikt. Wat je eventueel ook nog zou kunnen doen, is je modem resetten en ook de Experia WiFi’s eens resetten door het resetknopje ingedrukt te houden. Als je na het uitvoeren van de reset de Experia WiFi's weer aansluit, dan wordt één apparaat het “master apparaat”. Hier moet je dan het wachtwoord van gebruiken voor de app.


Hallo @DBusman. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het inmiddels gelukt? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.


Hier exact hetzelfde probleem de versterkers hebben een update gehad nu kan ik niet meer in loggen  in mijn eigen netwerk

 


 


Dit komt er continu te staan ik  erger mijn eigen kapot aan 


Reageer