Skip to main content

Ik probeer al meerdere keren in te loggen op mijn modem van KPN, maar geen enkel wachtwoord helpt niet. Wat moet ik doen?

Bij een Experia Box V10 (Modem) laat je het wachtwoord veld leeg en druk je op enter.
Bij andere boxen staat een admin wachtwoord beschreven achterop de sticker van het modem.


Bij een Experia Box V10 (Modem) laat je het wachtwoord veld leeg en druk je op enter.
Bij andere boxen staat een admin wachtwoord beschreven achterop de sticker van het modem.

Heb ik al die van achter geprobeerd en zelfs gerezet, maar het lukt nog steeds niet.


Hier hetzelfde......als ik het veld leeg laat dan geeft die aan ,verkeerd wachtwoord 


Heeft u echt de v10?

En niet de v10a?


Echt de V10


Echt de V10

Heeft u al gereset? Met paperclip? 15 seconden? 


Nee, dat ga ik zo proberen maar ze zitten nu voetbal te kijken en dat vinden ze er belangrijk hier 😃

Ik niet maar ben maar solidaire 😎


@Ruslan Maslov heb je hem gereset met het paperclip knopje achterop en deze ongeveer 10 seconden ingedrukt gehouden? Heb jij de V10, V10a of een ander type experiabox?

@Sneeuwbal is het nog gelukt met de reset? 


@Ruslan Maslov heb je hem gereset met het paperclip knopje achterop en deze ongeveer 10 seconden ingedrukt gehouden? Heb jij de V10, V10a of een ander type experiabox?

@Sneeuwbal is het nog gelukt met de reset? 

@Ruslan Maslov heb je hem gereset met het paperclip knopje achterop en deze ongeveer 10 seconden ingedrukt gehouden? Heb jij de V10, V10a of een ander type experiabox?

@Sneeuwbal is het nog gelukt met de reset? 

Het is gelukt. Moest gewoon wachtwoord in Word schrijven en kopieren.


Jazeker, het is gelukt!

Gereset en toen lukte het