Skip to main content

Waarom kan ik niet een appp (V380S) inloggen.

Krijg de melding "Connection signal between device and router is too week or password is wrong".  Alle instellingen kloppen maar krijg toch dit bericht.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Waarom kan ik niet een appp (V380S) inloggen.

Krijg de melding "Connection signal between device and router is too week or password is wrong".  Alle instellingen kloppen maar krijg toch dit bericht.

@jankwb  Je kunt beter een nieuw topic starten om je vraag te stellen op dit forum. !


Lees dat ik ip6v in de experia V10 moet uitschakelen om de app V380S te kunnen verbinden.

Waar kan ik ip6v vinden, zie bij instellingen van de Experia V10 allen ip4v.

 


Hallo @jankwb, welkom! Leuk dat je ons gevonden hebt. Oud moderator Joran heeft in dit topic over IPv6 heel mooi uitgelegd hoe je IPv6 uit kunt zetten:

Hoe schakel ik IPv6 in/uit?
Indien beschikbaar staat IPv6 standaard aan. Je kunt dit aanpassen in de instellingen van de Experia Box, bereikbaar via http://192.168.2.254 (de eerste keer geen wachtwoord nodig).

V9: Ga naar Network > IPv6 enable, pas het vinkje aan, druk op Submit en herstart de Experia Box
V10: Ga naar Instellingen > IPv6, zet het vinkje op Aan of Uit, druk op Toepassen en herstart de Experia Box