Skip to main content

Ik heb een langlopend probleem en heb hieroverĀ een klacht ingediend bij KPN. Ik ben nog steeds aan het wachten op reactie van KPN. Hoe verder? Ik zie dit forum als een middel om wel een reactie te verkrijgen, In afwachting.

Kunt u die klacht danĀ ook hier op het forum plaatsen?


Klacht gaat over een probleem wat sinds drie jaar speelt. Betreft probleem in glasvezelcentrale waar steeds een patch uitgehaaldĀ werd aan providerkant. Monteur meerdere keren bij mij geweest niet wetende wie het gedaan heeft en waarom. Ik zie (ook) graag een reactie van KPN.Ā 


Beste @FvB, welkom op het forum.

Wat vervelend dat jij al een zo'n lang lopende klacht hebt. Zou je wat meer details kunnen geven? Dan kan ik en de community met jouw mee denken. Vul ook jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer, dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dan kan ik kijken wat er al is gebeurt.Ā 


Goedemiddag, mijn klacht is uitgebreid bekent bij KPN. Ik vind het derhalve dan ook niet netjes naar KPN om dit op dit forum nogmaals te delen. Wel heb ik mijn profiel aangevuld zodat je zelf kunt kijken. Fijn zou ik het wel vinden dat het nu eindelijk eens opgepakt en afgewerkt wordt.