Skip to main content

 

In het forum wordt aangegeven dat er Mesh ondersteuning komt voor de KPN Box 12 en dat dan ook een superwifi apparaat rechtstreeks gekoppeld kan worden met de het modem. Is dit al gerealiseerd?

Of is het nog zo dat wanneer het wifi bereik van de KPN Box 12 onvoldoende is, deze wifi uitgeschakeld moeten worden en dat de wifi dan via 2 of meer wifi versterkers (Experia wifi, superwifi) geleverd wordt?

Met andere woorden, in een woning met betonnen vloeren en waarbij ook op zolder en in de tuin wifi is gewenst dan dienen er altijd naast de KPN Box 12 ook minimaal 2 superwifi punten besteld te worden?

 

Groet, Edwin

Hallo @EWentink , nee dit is nog niet gerealiseerd.

Op dit moment is KPN bezig met een update van de Experia Box v10A, waardoor deze gaat samenwerken met de mesh in de Experia en Super WiFi . Zie het volgende topic 

Hierin staat in het startbericht een opmerking over de KPN Box 12

Ik heb een KPN Box 12, krijgt deze ook een mesh update?

Ja! Deze is aan de beurt als de uitrol voor de V10A klaar is. Zodra we daar definitieve data voor hebben zal hier een apart topic voor verschijnen.


Waar ik dan benieuwd naar zou zijn is wat er gaat gebeuren met wifi 6 zodra de mesh functionaliteit op de V12 uitgerold wordt.


Hoi en welkom hier @EWentink!

We hebben op ons forum verschillende behulpzame gebruikers met veel kennis. Ik zie dat je al op weg geholpen bent, dat is fijn. Ben je geholpen met de uitleg en link van RBxx?