Skip to main content

Beste,

ik heb al meerdere malen contact gehad met kpn over mijn wifi verbinding. Deze is echt dramatisch en dit schijnt te komen door de sonos boxen die ik heb. Helaas bied kpn mij op geen enkele manier een oplossing. Ja mijn sonos boxen loskoppelen. Is er iemand die mij hierbij kan helpen hoe ik dit probleem kan oplossen? Even een extra opmerking. Echt dramatisch service van kpn. Dit probleem had ik bij mijn vorige provider niet. Als dit zo blijft dan ga ik ook direct na mijn 1e jaar weer overstappen naar een ander!!

Hoi @Mirjamvaneijk14 . Welkom op het forum.

Ik kan dit lastig beoordelen. Er zijn veel sonos producten. Wat heb jij precies voor Sonos spullen? En hoe zijn die aangesloten?

Wat voor experiabox heb je hierbij? En gebruik je daarnaast ook wifi versterkers? Alle info is welkom.


En als je meerdere Experia WiFi's gebruikt of twee of meer "super"WiFi's met netwerkkabels aangesloten hebt, zit er dan ook een switch tussen en zo ja, staat loop detection aan op die switch?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.