Skip to main content

Onlangs heb ik een Keyco LoRa GPS tracker besteld en ontvangen echter deze gaat niet aan.
Volgens de beschrijving zou ik het knopje/ledje 5 seconden ingedrukt moeten houden maar er gebeurd niets, ook niet na 10 seconden ;-)
Ik heb hem vannacht aan oplader gehangen om zeker te weten dat hij niet leeg is maar dit veranderd niets.
Ook zoeken naar het apparaat met de APP levert niets op, het is dus ook niet zo dat alleen het ledje stuk zou zijn.

Ik wil deze terug sturen of omruilen, maar KPN support zegt mij niet te kunnen helpen en te mailen met smartoutofhome echter daar krijg ik ook geen reactie van… 

 

Wat nu? iemand enig idee?
 

Hi Jeroen, welkom op het forum. 

Ik heb dit ook even nagekeken en kom het volgende tegen. Heb je dit al geprobeerd? Hoe oud is dit apparaat, net gekocht?

Garantie
Heb je het product niet in goede staat ontvangen of werkt het product niet naar behoren? Meld je dan direct bij Ceva Logistics via 070-301 39 88.


Dat nummer heb ik ondertussen twee keer geprobeerd, dat gaat een keer of 10 over en dan wordt ie verbroken… wat moet ik nu doen? Ik heb wel een retour label er bij zitten, maar gewoon terug sturen met een briefje er bij en hopen dat het goed gaat?

 


Hi Jeroen, ik heb ook gemerkt dat dat nummer niet veel doet. Een label hoort voldoende te zijn, ik vraag dit echter voor je na voor de zekerheid. Heb je daar ook een bestelnummer van?


Zeker: OKW-1218112

Ik zie twee opties:

1: Ik kan hem anders gewoon retourneren met een briefje er in graag een vervangend apparaat te sturen.

2: Gewoon een nieuwe bestellen en bij deze retour sturen en een credit aanvragen.

Wat lijkt jou de beste optie?


Wacht hier nog even mee, ik durf het namelijk niet met zekerheid te zeggen. We leven nu ook in bijzondere tijden. Ik vraag ik even na wat er aan de hand is en kom hier op terug. 


Prima, ik wacht het even af… kleine aantekening het is wel al ongeveer 2 weken geleden en ik weet niet hoelang de retour "geldig" is. ;-)


Prima, ik wacht het even af… kleine aantekening het is wel al ongeveer 2 weken geleden en ik weet niet hoelang de retour "geldig" is. ;-)

Daar gaan je € 50.-. Een grapje natuurlijk in deze donkere tijden. Dat komt wel goed. :wink: 


@JeorenA Ik heb inmiddels bericht gehad dat ze een storing hebben met het telefoonnummer, maar dat ze iedereen terugbellen. Heb jij al contact gehad? 


Jeroen, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Tracker is terug gestuurd en ik heb een nieuwe besteld. Nu alleen even hopen dat ik het geld van de eerste (defecte) unit terug krijg. ;-)

 


Dat volg ik, maar heb je het wel teruggestuurd nadat je contact hebt gehad met die afdeling?