Skip to main content

Ook bij ons werkt

internet ineens niet meer. Dit betreft dan de camera/monitor die op 1 van de SuperWifi punten is aangesloten. Dit moet om het camera beeld ook te ontvangen op de smartphones. Wij hebben vanwege slechte wifi de SuperWifi aangeschaft. Leek in eerste instantie goed te werken. Wifi wel beter. Maar internet valt regelmatig uit en nu krijgt de camera helemaal geen verbinding. We hebben nog een oude Experia V9. Staat ook in Eco modus. Ik heb al een paar keer de snelheid test Mijn KPN App gedaan. Modem uitgezet etc. Maar Internet via SuperWifi blijft probleem.

Mij is ooit toegezegd dat als de problemen bleven dat ik dan alsnog een nieuw Experia modem kan krijgen en een gratis monteur.

Graag dit in gang zetten. Dank alvast. Joop

 

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag

Hoj wjb, ben ik weer. Ik heb gekeken naar de Devolo Cockpit maar ik kom deze alleen tegen voor dLan 500 en andere types maar niet voor de DVS200. Kennelijk heb ik oude Devolos. Of is er een andere App voor mijn Android smartphone? Ik zal eens vragen wat mijn buren hebben. Je hoort van mij.  Jeewee


...


Er is maar één devolo cockpit.

Ik ga er vanuit dat deze ook zal werken voor de DVS200.


Hallo wjb. Ben bij de buren geweest. De tv beneden is met kabel verbonden met hun Experia vraag. Ze hebben de coax kabel uit de leiding getrokken en vervangen door een netwerk kabel.  Ze hebben ook 2 SuperWifi apparaten. 1 staat boven en daarop is de tv aangesloten. Ze hebben dus geen Devolos.

Is er ook een Cockpit voor Android?

Jeewee


Hey @Jeewee , het is hier al een tijdje stil. Ik ben benieuwd of het probleem is opgelost, nadat je de DVS er tijdelijk of nu zelfs helemaal ertussenuit hebt gehaald :) 


Reageer