Skip to main content

Hoi,

 

Via de Wi-Fi analyses zie ik dat mijn superwifi toch niet de beste kanalen kiest en hier wil ik zelf controle over alleen lukt het mij niet om iets te kunnen veranderen via mijn kpn of kpn thuis of de Wi-Fi verbeter pagina(Die regelmatig niet werkt of functioneert).

 

Graag wil ik zelf de kanaal instellen van superwifi, Wi-Fi van mijn modem is uit.

 

Is er een manier om dit te doen?

Kunt u inloggen op http://192.168.2.151? Vanaf uw thuisnetwerk uiteraard, niet via 4G.


@Nick83 moge je keihard vallen in een berm en dan ontdekken dat er een zak met 10.000euro ligt. Moge je banden lek zijn en bij het stoppen ontdekken dat er 1miljoen voor je ligt.

 

Bedankt Nick83. Het is gelukt om kanaal te veranderen ik merk met het gamen veel minder latency of tot nu toe geen.

 

Ik w8 nog op een koppelstuk om op zolder de pc met kabel te verbinden kom net 5 meter tekort.

 

Ik heb gisteren iedere 30min een offline verbinding gehad door de storingen van andere netwerken die mijn Wi-Fi belemmerden.

 

Moge je tijd reizen en belanden net voor Google op de beurs kwam en jezelf stinkend rijk maken zodat je Anna kournikova of andere lekkere droomwijven kunt uitnodigen in je privé villa.

 

Mijn zegen heb je!


@Nick83 en @OranjeKoe  Het inloggen lukt helaas niet. Website niet bereikbaar. Heeft u nog tips om toch van kanaal te kunnen wisselen? Mvg, Gait