Ik heb 3 problemen met de KPN WIFI-versterkers.
Het aansluiten na ontvangst van 2 WIFI-versterkers heeft geruime tijd goed gewerkt, overal goed bereik.
Echter enige tijd geleden werd het WIFI netwerk steeds instabieler. Na verwijderen van beide versterkers werd weliswaar het bereik minder (slechte ontvangst op zolder), maar de instabiliteit lijkt verdwenen.
Probleem 1
Na opnieuw installeren van de versterkers (Experiabox V10) is het bereik wel iets verbeterd, maar duidelijk minder dan na eerste installatie, al geruime tijd geleden.
Via de Thuis APP netwerk opnieuw in laten stellen door KPN, maar dat helpt niet echt.
Probleem 2
Na wijzigen van wachtwoord via WEB-interface in de browser is het onmogelijk om contact te maken via de Android APP KPN "THUIS".
Dat probleem heb ik in het verleden ook al een keer gehad. Na resetten van de versterkers naar fabrieks-instelling wachtwoord lukt het weer wel, maar dat is bijzonder gebruikersonvriendelijk.
Probleem 3
Als ik op de tweede WIFI-versterker (slave) een settopbox (Arris VP2932 V2) aansluit, zakt de snelheid van deze versterker van 1Gbps naar 100Mbps.
Zie onderstaande figuren.
Is dat normaal? Kan ik dat anders instellen?
TV werkt prima, maar WIFI-snelheid is 10x zo laag!