Skip to main content
Antwoord

Krijg camera’s en videodeurbel niet aangemeld op wifi netwerk

• October 12, 2025
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Krijg mijn video deurbel en camera’s niet meer aangesloten op mijn wifi netwerk.

Heb 2.4ghz netwerk aangemaakt maar het lukt niet.

heb andere video deurbel gekocht die zowel op 5 als op 2,4 ghz aangesloten kan worden maar het lukt niet. 
ook mijn slimme lampen, stekkers enz heb ik uiteindelijk met de nodige moeite aangesloten gekregen maar video deurbel lukt niet. 
heeft iemand daar ook problemen mee of mee gehad en misschien een oplossing gevonden?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Mookie61, welkom op onze community! We denken graag even mee, ik zie dat ​@Marlon92 al een goede vraag stelde. Kun je toelichten waar je precies vastloopt? Wat voor apparatuur gebruik je verder?

Vaak helpt het om even contact op te nemen met de fabrikant. Die kunnen soms even meedenken.

6 reacties

• October 12, 2025

Welk modem heb je van KPN? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 12, 2025

De 12

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Hoi ​@Mookie61, welkom op onze community! We denken graag even mee, ik zie dat ​@Marlon92 al een goede vraag stelde. Kun je toelichten waar je precies vastloopt? Wat voor apparatuur gebruik je verder?

Vaak helpt het om even contact op te nemen met de fabrikant. Die kunnen soms even meedenken.

• Deelnemer
  • October 15, 2025

Zelfde probleem hier na een update krijg ik m niet meer op t netwerk deed deurbel geeft aan geen netwerk en had ook 2.4 gereset een paar keer maar geen contact met t netwerk wat kan ik er aan doen heb ook de 12 modem.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Maak even een eigen topic aan ​@Omapoea, als je daarin uitlegt wat voor apparatuur je precies gebruikt en hoe je alles op elkaar aangesloten hebt zitten denken we graag even met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2025

Ik heb inmiddels contact gehad met Finex die gaan middels de qr code de deurbel resetten en dan ga ik nog een poging wagen.