Skip to main content

Goedemorgen,

wij zijn sinds een week bij KPN. Nu hebben wij smart lampen die werkten bij onze vorige provider, helaas krijg ik ze bij KPN niet werkend.

we hebben een box 12, met super WiFi punt, de lampen 6 stuks zijn van Nedis en hooguit een half jaar oud, de laatste 2 een paar maanden.

Kan iemand ons helpen?

Welkom! Je hebt dit soort lampen, @Brand4? Ik zie dat daar een app bij zit. In de basis moeten ze gewoon direct kunnen verbinden. Ik zou je dan eigenlijk aanraden om de bijbehorende app eens te verwijderen. Herstart je telefoon, en herinstalleer dan de app om vervolgens de installatie van de lampen opnieuw te doen.


Het kan ook zijn dat de V12 op de wifi-stand AX staat. Ik lees daar wel meer over. Wellicht is een aanpassing naar AC voldoende om het probleem op te lossen. Hier worden alle instellingen toegelicht. 


Welkom! Je hebt dit soort lampen@Brand4? Ik zie dat daar een app bij zit. In de basis moeten ze gewoon direct kunnen verbinden. Ik zou je dan eigenlijk aanraden om de bijbehorende app eens te verwijderen. Herstart je telefoon, en herinstalleer dan de app om vervolgens de installatie van de lampen opnieuw te doen.

Dankjewel.

het is nu gelukt!