Skip to main content
Beantwoord

Krijg Sonos niet gekoppeld aan mijn KPN Box 12

• December 21, 2022
  • 36 reacties
  • 1348 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

36 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 23, 2022

Heeft u echt het Extra WiFi netwerk ingesteld? 

Het kan niet zo zijn dat da een 6-je oplevert bij het WiFi symbool. 

• December 23, 2022

Waarom eigenlijk niet?, WiFi 6 is er voor zowel 2.4GHz als 5GHz, alles met 802.11ax is toch WiFi 6.

• Deelnemer
  • December 23, 2022

Goedenavond @Lubje25,

Is het je toevallig al gelukt? Ik loop namelijk tegen het zelfde probleem aan sinds ik de KPN box 12 heb… van alles geprobeerd maar krijg de Sonos niet verbonden. Ook bovenstaand extra WiFi open gezet, geen resultaat helaas….

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • December 23, 2022

Goedenavond @Lubje25,

Is het je toevallig al gelukt? Ik loop namelijk tegen het zelfde probleem aan sinds ik de KPN box 12 heb… van alles geprobeerd maar krijg de Sonos niet verbonden. Ook bovenstaand extra WiFi open gezet, geen resultaat helaas….

Het is inmiddels gelukt. Extra 2.4 netwerk aangemaakt. Lukte nog niet.  Toen contact gehad met Sonos. Heb toen de sonos even aan het modem moeten bekabelen. Daarna lukte het wel. Dank allen voor de adviezen.

• Deelnemer
  • December 23, 2022

Dank voor je snelle reactie! 
Ik heb eerder deze avond ook al een extra WiFi netwerk aangemaakt. Momenteel de Sonos aan het modem zitten, gebeurt echter niets bij mij.. doe ik dan iets verkeerd? 

• Auteur
  • Topper
  • December 23, 2022

Dank voor je snelle reactie! 
Ik heb eerder deze avond ook al een extra WiFi netwerk aangemaakt. Momenteel de Sonos aan het modem zitten, gebeurt echter niets bij mij.. doe ik dan iets verkeerd? 

2.4 ghz? Zie je m ook staan bij beschikbare wifi netwerken? Ik moest dezelfde stappen doorlopen aan het modem als ik erna voor de wifi moest doen. Heb je dat ook gedaan?

• Auteur
  • Topper
  • December 23, 2022

Heeft u echt het Extra WiFi netwerk ingesteld? 

Dat had ik wel denk ik. Maar er moest dus nog wat met de Sonos zelf gebeuren.

• Auteur
  • Topper
  • December 23, 2022

En trouwens nu alles werkt staat er nog steeds een 6je bovenin. Haha 

• Deelnemer
  • December 23, 2022

Aaah nu toch eindelijk gelukt! Precies het zelfde verhaal doorlopen, alleen mijn vriendin een nieuw Sonos account laten aanmaken en hiermee een systeem toegevoegd. Nu werkt het! 

Blijft toch een dingetje, KPN en Sonos. 

Dank je wel! Fijne feestdagen ;)

• Auteur
  • Topper
  • December 23, 2022

Aaah nu toch eindelijk gelukt! Precies het zelfde verhaal doorlopen, alleen mijn vriendin een nieuw Sonos account laten aanmaken en hiermee een systeem toegevoegd. Nu werkt het! 

Blijft toch een dingetje, KPN en Sonos. 

Dank je wel! Fijne feestdagen ;)

Graar gedaan! Fijn dat het gelukt is! Fijne dagen!

• Deelnemer
  • December 23, 2022

Heeft volgens mij met mijn telefoon te maken? 
Ik heb zelf een IPhone en mijn vriendin een Samsung. Zij is momenteel op haar telefoon ingelogd en dit werkt naar behoren, wanneer ik op mijn iPhone inlog met haar account krijg ik nog steeds de melding dat Sonos en mijn telefoon zich niet op het zelfde netwerk bevinden. 
Doe vast nog iets fout …