Skip to main content

Goedenavond. Ik krijg mijn Sonos niet gekoppeld aan mij  Net nieuwe KPN 12 box. Als dat artikel erover in de kennisbank volg loop ik vast. Ik krijg een ander scherm te zien zonder de optie extra wifi. Iemand een idee hoe dit kan?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Heeft u echt het Extra WiFi netwerk ingesteld? 

Het kan niet zo zijn dat da een 6-je oplevert bij het WiFi symbool. 

 


Het kan niet zo zijn dat da een 6-je oplevert bij het WiFi symbool.

Waarom eigenlijk niet?, WiFi 6 is er voor zowel 2.4GHz als 5GHz, alles met 802.11ax is toch WiFi 6.

 


Goedenavond @Lubje25,

Is het je toevallig al gelukt? Ik loop namelijk tegen het zelfde probleem aan sinds ik de KPN box 12 heb… van alles geprobeerd maar krijg de Sonos niet verbonden. Ook bovenstaand extra WiFi open gezet, geen resultaat helaas….


Goedenavond @Lubje25,

Is het je toevallig al gelukt? Ik loop namelijk tegen het zelfde probleem aan sinds ik de KPN box 12 heb… van alles geprobeerd maar krijg de Sonos niet verbonden. Ook bovenstaand extra WiFi open gezet, geen resultaat helaas….

Het is inmiddels gelukt. Extra 2.4 netwerk aangemaakt. Lukte nog niet.  Toen contact gehad met Sonos. Heb toen de sonos even aan het modem moeten bekabelen. Daarna lukte het wel. Dank allen voor de adviezen.


Dank voor je snelle reactie! 
Ik heb eerder deze avond ook al een extra WiFi netwerk aangemaakt. Momenteel de Sonos aan het modem zitten, gebeurt echter niets bij mij.. doe ik dan iets verkeerd? 


Dank voor je snelle reactie! 
Ik heb eerder deze avond ook al een extra WiFi netwerk aangemaakt. Momenteel de Sonos aan het modem zitten, gebeurt echter niets bij mij.. doe ik dan iets verkeerd? 

2.4 ghz? Zie je m ook staan bij beschikbare wifi netwerken? Ik moest dezelfde stappen doorlopen aan het modem als ik erna voor de wifi moest doen. Heb je dat ook gedaan?


Heeft u echt het Extra WiFi netwerk ingesteld? 

Het kan niet zo zijn dat da een 6-je oplevert bij het WiFi symbool. 

 

Dat had ik wel denk ik. Maar er moest dus nog wat met de Sonos zelf gebeuren.


En trouwens nu alles werkt staat er nog steeds een 6je bovenin. Haha 


Aaah nu toch eindelijk gelukt! Precies het zelfde verhaal doorlopen, alleen mijn vriendin een nieuw Sonos account laten aanmaken en hiermee een systeem toegevoegd. Nu werkt het! 

Blijft toch een dingetje, KPN en Sonos. 

 

Dank je wel! Fijne feestdagen ;)

 


Aaah nu toch eindelijk gelukt! Precies het zelfde verhaal doorlopen, alleen mijn vriendin een nieuw Sonos account laten aanmaken en hiermee een systeem toegevoegd. Nu werkt het! 

Blijft toch een dingetje, KPN en Sonos. 

 

Dank je wel! Fijne feestdagen ;)

 

Graar gedaan! Fijn dat het gelukt is! Fijne dagen!


Heeft volgens mij met mijn telefoon te maken? 
Ik heb zelf een IPhone en mijn vriendin een Samsung. Zij is momenteel op haar telefoon ingelogd en dit werkt naar behoren, wanneer ik op mijn iPhone inlog met haar account krijg ik nog steeds de melding dat Sonos en mijn telefoon zich niet op het zelfde netwerk bevinden. 
Doe vast nog iets fout …