Skip to main content

geleverde snelheid is veel minder dan waarvoor ik betaal. Na update en inzet online tool verbetering wifi is er nauwelijks verbetering. Conclusie kpn: boek een monteur voor 50€ en/of koop twee super wifi versterkers. Nog eens 150€. Na 25 jaar klant zijnzie ikwel de prijzen stijgen, krijg ik allerlei onzin aanbiedingen, maar blijft echte service of tegemoet koming achterwege. Kan kpn niet gewoon leveren waarvoor ik betaal of laat mij betalen voor wat ik daadwerkelijk geleverd krijd. Bij de NS krijg je geld retour bij fikse vertraging. Bij kpn helemaal niets. Ben benieuwd wat kpn alsnog gaat doen. 

Hallo @napoleon , wat zou de snelheid moeten zijn volgens je abonnement?

Let op, een DSL-abo is altijd TOT, dus bijvoorbeeld TOT 50Mbit/s, hoe verder je van de centrale woont hoe langzamer de snelheid wordt.

Wat is er op jouw huisadres leverbaar, zie onderstaande link:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

Als je je snelheid test doe dat dan bekabeld met 1 pc op het modem aangesloten en verder alle overige (draadloze)apparatuur uit.

 


Controleer eerst een welke snelheid u bekabeld haalt. Dat is de snelheid waar je vanuit moet gaan.


volgens overzicht wordt voldoende geleverd, maar blijkbaar nietbij mij. Ik kom op de bgg niet verder dan net geen 40.

 

aldus de test zou dat beter kunnen. Helaas niet dus. Een versterker is al geplaatst. Heef slecht klein effect


volgens overzicht wordt voldoende geleverd, maar blijkbaar nietbij mij. Ik kom op de bgg niet verder dan net geen 40.

 

aldus de test zou dat beter kunnen. Helaas niet dus. Een versterker is al geplaatst. Heef slecht klein effect

Hallo @napoleon , als je over de bgg spreeks heb je ook niet bekabeld getest zoals gevraagd.


Wat is "bgg" nu toch weer? :thinking:


Begane grond @Nick83 


Begane grond @Nick83 

Aha. Schrijf dat dat toch ook gewoon zo. Dat toetsenbord hoef je toch niet per toetsaanslag te betalen ofzo? :grin:


Gezellig hier of zo?


Meting was bekabeld. Tv staat altijd aan de kabel.


Heel gezellig! Maar wat is nou eigenlijk je probleem? Natuurlijk is de wifi snelheid lager dan bekabeld.  Als je in een druk bevolkt gebied woont en er zijn veel Wi-Fi signalen dan gaat dat ten koste van jouw snelheid. Zo werkt het nou eenmaal. Wil je overal goed wifi dan zal je aan de slag moeten.  Dan moet er op iedere verdieping een accespoint komen. Bekabeld uiteraard. En dat is niet gratis. Als je een buitenkraan of een extra stopcontact wil moet je ook zelf regelen. De provider geeft garantie tot en met het modem. Alles wat daarna komt moet je zelf doen.


Hoi @napoleon. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp uit het verhaal dat je vooral problemen hebt met jouw wifi verbinding en dat je een bekabelde speedtest hebt uitgevoerd waaruit een snelheid kwam van 40 MB, klopt dat? Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik bekijken welke snelheid je bekabeld zou moeten halen. Ik hoor graag van je!


Hoi @napoleon. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp uit het verhaal dat je vooral problemen hebt met jouw wifi verbinding en dat je een bekabelde speedtest hebt uitgevoerd waaruit een snelheid kwam van 40 MB, klopt dat? Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik bekijken welke snelheid je bekabeld zou moeten halen. Ik hoor graag van je!

@napoleon Ik heb helaas geen bericht van jou ontvangen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer