Ik ben sinds een paar dagen geleden overgestapt van Ziggo naar KPN en ervaar dat wanneer ik mijn Netgear Orbi RBK852 hierop aansluit, de lan op de Box 12 naar verloop van tijd volledig uitvalt, dus op geen enkele lan-poort op de B12 wordt nog signaal doorgegeven en dus ook geen wifi via de Orbi's, de wifi vd B12 blijft dan wel constant werken.
Na verloop van tijd komt het signaal ook weer terug.
Dit herhaalt zich, continu.
Soms werkt het uren goed en dan valt het weer uit.
De Orbi satelliet is aangesloten op de Orbi router (ethernet-backhaul) op de LAN poort, dus niet op de WAN, de Orbi router direct op de B12 (zonder switch) en in de setup vd Orbi router deze ingesteld als AP.
Als ik de Orbi's niet aangesloten heb op de B12, werkt alles wel.
Het lijkt alsof de B12 (software) op één of andere manier een conflict heeft met AP's of specifiek de Orbi's (software).
Bij Ziggo heeft alles maanden prima gewerkt in dezelfde opstelling, maar bij KPN helaas niet.
Alle kabels zijn getest en vervangen, maar dit biedt helaas geen oplossing.
Ik heb (meermaals) contact gehad met de KPN klantenservice, alleen kom je daar niet verder mee en deze adviseerde dan ook dit probleem te posten op dit forum.
Ik kan 14 dagen na aansluitdatum de overéénkomst met KPN ontbinden, dus hopelijk is er een oplossing of kan ik een conclusie trekken binnen nu en 1,5 wkn.
Graag hulp, bedankt voor jullie meedenken.
Met vriendelijke groet,
Peter.