Skip to main content

Ik heb zeer slechte wifi ook in de omgeving waar de xperiabox staat. Alles al geprobeerd maar telkens na 1 dag weer slecht. Kanaal wisselen werd zelfs slechter. Nu probeer ik de klantenservice te bellen maar ik krijg niemand omdat ik bovenstaande eerst moet proberen en ze de verbinding verbreken. Hoe kunnen we regelen dat ik echt iemand aan de lijn krijg?

Welke experiabox heb je? Heb je de experiabox al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Dank voor de snelle reactie. Ik heb de V8.hoe zet je het terug?

Eigenlijk is de vraag hoe krijg ik een medewerker aan de telefoon? 😉 

 

 


Eigenlijk is de vraag hoe krijg ik een medewerker aan de telefoon? 😉 

Tegen de computer zeggen dat je een medewerker wilt spreken. 


Je kan kiezen of je belt 0800-0402 gratis met de kans op een wachtijd van een uur of langer en een medewerker die alles van een script voorleest of je maakt gebruik van de enorme hoeveelheid kennis van de forumleden en dan vertel je het verhaal hier:wink: . 


Is dat echt? Toen ik aangaf. Niet meer te willen testen werd de verbinding verbroken.


Ok, Hoe zet ik hem terug naar fabrieksinstellingen?


De telefonische klantenservice is niet wat het moet zijn helaas. Maar inderdaad zeg je tegen de computer die je aan de lijn krijgt ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Alles wat er aan hangt loskoppelen.  Dan met bijvoorbeeld een paperclip het resetknopje indrukken totdat hij opnieuw gaat starten.


De telefonische klantenservice is niet wat het moet zijn helaas. Maar inderdaad zeg je tegen de computer die je aan de lijn krijgt ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Nou ja... er is tegenwoordig een "Tech Desk". De medewerkers meer technische kennis, die zitten daar. Dat houd dus inherent in dat de medewerkers die je aan de lijn krijgt bij de normale helpdesk gemiddeld genomen minder technisch zullen zijn.


Fabrieksinstellingen werkt helaas niet

 

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/b1297030-1c26-11eb-9298-af3e930387db

 

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/d327ada0-1c26-11eb-9298-af3e930387db

 

Eerste keer upload sneller dan download.

Tweede keer alles traag

Gr Nico


Hey @Nico Dordt, welkom op het forum!
Langzaam WiFi wordt niemand vrolijk van! In dit topic kun je hier een hoop informatie over vinden!
Had je onze online wifimanager al eens doorlopen? Waar komt deze op uit?

Ook ben ik wel benieuwd hoe je je netwerk hebt ingericht, gebruik je behalve de V8 nog andere netwerkapparatuur?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden. Anders hoor ik het graag!