Skip to main content

maar weer eens een vraag over d kpn 4k ontvanger en een logitech harmony.

Ik heb de harmony 665 en wil deze koppelen aan 4 k ontvanger, op dit forum zie ik verschillende adviezen maar geen werkt.
Ik werk met een mac en als ik een apparaat wil toevoegen dan wordt er gevraagd om :

  • naam fabrikant van het apparaat
  • modelnummer van apparaat

Op dit forum vond ik dat je KPN IPTV moest invullen maar dit pakt hij niet op beide plaatsen.
als ik als fabrikant ARRIS invul en model KPN VIP5202 zegt hij dat hij hij de KPN VIP5202 niet kan vinden maar wel de ARRIS VIP5202.

Kan iemand mij de juiste gegevens verschaffen , helaas kom ik er niet uit.

Als je de 5202 moet je inderdaad Arris VIP5202 inprogrammeren in de AB, houd er wel rekening mee dat de Harmony geen bluetooth verbinding heeft en alleen via Infra Rood de box bediend, hij kan dus niet uit het zicht geplaatst worden.


Als je de 5202 moet je inderdaad Arris VIP5202 inprogrammeren in de AB, houd er wel rekening mee dat de Harmony geen bluetooth verbinding heeft en alleen via Infra Rood de box bediend, hij kan dus niet uit het zicht geplaatst worden.

als ik het goed begrijp dan als naam fabrikant ARRIS en dan modelnummer apparaat VIP5202 ? Dan zouden de knoppen ook juist moeten werken ?


Bij mij wel, je kan ook nog wat knoppen zelf toewijzen wat je wil.dat ze doen.