Skip to main content

Ook ik krijg mijn smartlampen niet gekoppeld met de lsc lampen. Hij vind ze niet,automatisch zoeken lukt niet,handmatig lukt niet,reset gedaan lukt niet,nu maar me smartbox er tussen uitgehaald gaat ook niet. Iemand nog andere tips? #frustratiealom gr john

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijk topic

Hallo @John0229 Goed dat je het KPN Forum gevonden hebt. Wellicht dat de community je hier verder mee op weg kan helpen. Als dit specifiek met KPN Smartlife te maken heeft zou je ook even kunnen bellen met de collega's: zij kunnen je vast en zeker goed verder helpen. 


Wij hebben twee lampen boven de tafel op een schakelaar. Twee LSC Smart Connect lampen, waar ik geen code uit de app op kan vinden. Beide lampen autoscan en handmatig proberen toe te voegen:  1 lamp zomaar klaar en de ander al 5 keer opnieuw proberen te koppelen. Kan het wifi deel in de lamp stuk zijn? Router al gereset. Bij autoscan detecteert de app twee verschillende lampen, hoewel ze identiek zijn. Iemand?

 


Hallo @MrMoorlag,

Recent heb ik deze vraag voorbij zien komen, onderaan dit topic geeft een gebruiker de stappen aan. Zal is willen proberen of het je zo wel lukt? 


Reageer