Skip to main content

Ik heb de laatste tijd problemen om nieuwe apparatuur op wifi aangemeld te krijgen.
Nu zie ik in menu van experia V9 voor ssid max clients 32.
Betekent dit dat ik niet meer apparaten dan 32 kan aanmelden op mijn wifi?

Heb namelijk nog wat wifi schakelaars en lampen liggen die ik moet aanmelden.

Alvast bedankt voor reacties.

Raymond 

Vraag is dus eigenlijk, geldt deze beperking van 32 clients ook voor de V10 en V12?


Hoe komt u aan meer dan 32 apparaten op WiFi?


Wifi lampen en smart stekkers die zonder bridge werken (Sonoff)

 


Dag @RaymondLemmens! Welkom op ons forum.

Ik begrijp dat je momenteel niet genoeg hebt aan het maximum aantal van 32 wifi clients op jouw modem. Ik wil graag even voor je nakijken wat ik hierin kan betekenen. Wil je hiervoor jouw profiel updaten met jouw gegevens? Dan kan ik de abonnementsgegevens er even bij pakken en je verder helpen. 


Profiel is bijgewerkt.


Bedankt voor het aanvullen! Ik heb even overlegd met mijn collega's en we hebben besloten om jouw Experiabox v9 te vervangen voor een Experiabox v10A. Deze kan wel omgaan met meerdere wifi clients. Je ontvangt een sms’je met daarin de informatie voor het omruilen, neem deze goed door. Laat je hier nog even weten of het probleem is opgelost met het nieuwe modem? 


Wifi lampen en smart stekkers die zonder bridge werken (Sonoff)

 

En dat is niet zo slim. Is vragen om problemen. Ik ben bang dat het met de v10a ook niet zo'n succes zal wezen. Je kon wel eens verder van huis zijn dan dat je nu bent.


Bedankt voor het aanvullen! Ik heb even overlegd met mijn collega's en we hebben besloten om jouw Experiabox v9 te vervangen voor een Experiabox v10A. Deze kan wel omgaan met meerdere wifi clients. Je ontvangt een sms’je met daarin de informatie voor het omruilen, neem deze goed door. Laat je hier nog even weten of het probleem is opgelost met het nieuwe modem? 

Dank je Danny. SMS is ontvangen. Laat het je weten zodra nieuwe modem geïnstalleerd is.


Hoi @RaymondLemmens! Ik ben even nieuwsgierig, heb je het nieuwe modem inmiddels al kunnen installeren? 


Reageer