Skip to main content
Antwoord

Mijn ajax hub maakt geen contact met V10 via wifi

• May 8, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Sinds een aantal weken maakt mijn Ajax hub (alarm) geen verbinding meer met de KPN experia box V10, hij ziet het wifi netwerk wel en als ik daarna verbinding wil maken na het wachtwoord ingevoerd te hebben dan zegt hij dat verbinding maken niet mogelijk is. Inloggen via ethernet en mobiel lukt wel en als ik een hotspot aanmaak en daar via wifi verbinding mee maak met de hub dan kan ik wel verbinding maken. Wat kan het zijn? Ik zie niets bijzonders aan de instellingen van de firewall en security settings in de V10 en frequentie.

Beste antwoord door Marcel Jagersma

Hoi, Er is inderdaad een update geweest en heb net het modem gereset en kan weer verbinding maken. Dank je wel en uiteraard helemaal eens dat een vaste kabel het beste is! Nu werkt alles weer via de kabel, mobiel en wifi. Gr, 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 8, 2025

Heb je al geprobeerd of een reset helpt? Heb je een softwareupdate van het modem gehad misschien? Even los van het probleem maar een alarm moet je natuurlijk nooit via wifi laten lopen maar via een utp kabel. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 8, 2025

Hoi, Er is inderdaad een update geweest en heb net het modem gereset en kan weer verbinding maken. Dank je wel en uiteraard helemaal eens dat een vaste kabel het beste is! Nu werkt alles weer via de kabel, mobiel en wifi. Gr,