Skip to main content

Help!! Met de box 12 netjes extra WiFi gemaakt voor 2,4 ghz, op b+g+n gezet. Geen extenders of andere zaken aangesloten! Zelfde WiFi netwerk van lamp en iPad, maar helaas geen verbinding te krijgen. Heeft iemand nog een idee/ optie( trouwens meerdere keren lamp en modem gereset)

Wie kan mij helpen??!! Met de box 12 netjes extra WiFi gemaakt voor 2,4 ghz, op b+g+n gezet. Geen extenders of andere zaken aangesloten! Zelfde WiFi netwerk van lamp en iPad, maar helaas geen verbinding te krijgen. Heeft iemand nog een idee/ optie( trouwens meerdere keren lamp en modem gereset)

Admin: topics samengevoegd


@Camera lamp Steinel Welkom op het forum! Ben je nog verder gekomen? Als ik de handleiding op de site zo doorlees zou die camera het netwerk gewoon moeten kunnen detecteren. Zie je het netwerk met de camera helemaal niet?


@Camera lamp Steinel Welkom op het forum! Ben je nog verder gekomen? Als ik de handleiding op de site zo doorlees zou die camera het netwerk gewoon moeten kunnen detecteren. Zie je het netwerk met de camera helemaal niet?

Hoi Remco

op de app is het wifi netwerk gevonden, daarna het verbinding maken is iets wat niet lukt 


Hmmm vreemd. Ik kan dit niet direct plaatsen. Koppelt die nog iets van een foutcode terug? Je hebt met andere problemen geen last toch?


Geen foutcode alleen dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Neem aan dat er geen firewall is. Zijn er nog instellingen op de box 12 die ik kan aanpassen? Heb al extra WiFi gemaakt op 2,4 ghz. Dat is wat de lamp moet en hij kan ook geen WiFi 6 aan 


@Camera lamp Steinel Los van een apart 2.4 gigahertz netwerk aanmaken heb ik helaas niet direct een andere tip daarvoor. Helaas zijn er erg veel verschillende soorten camera's op de markt en we ondersteunen dit niet direct. Het enige wat ik kan adviseren is om dan de stappen te herhalen en om opnieuw verbinding te maken via de app voor deze camera's. 


Hallo Remco, bedankt voor de reactie. Laatste dagen ook wisselend WiFi bereik. Kastje glasvezel 2 min uit gedaan alles opnieuw gestart. En….. alles werkt nu ook de cam zonder problemen verbinding en stabiele WiFi. Probleem opgelost.


@Camera lamp Steinel Kijk dat zijn goede berichten! Fijn dat het dan toch opgelost is. Soms is een simpele herstart gewoon het beste. Ik wens je een fijne zondag en stuur gerust nog eens een bericht als we iets voor je kunnen doen!


goeden middag, ik heb het zelfde probleem met mijn steinel L620 buitenlamp kan geen verbinding tot stand brengen met het netwerk/ buitenlamp.

wat kan ik nog doen graag duidelijke en goed advies. graag stap voor stap uitgelegd.

met vriendelijke groet paul simons


Hallo Paul,

ik ben lang bezig geweest, eerste plaats zorgen dat de camera via WiFi 2,5 ghz is gekoppeld. Lamp resetten en via de app proberen verbinding te maken. Heb je nieuw glasvezel? Dan kan je ook nog het kastje van waar glasvezel binnenkomt opnieuw opstarten. ( daarna werkte het bij mij prima)


Hoi ben al uren bezig geweest om de steinel buitenlamp in mijn netwerk te krijgen. Heb geprobeerd router aan/uit gezet. Netstroom van het glasvezelkadtje er/aan gezet. Lamp gereset, schakelaar op de uur aan/uit gezet. Allemaal NUL reactie. Is er iemand die wel een duidelijk antwoord erop heeft ik baaler erg van dat het mij niet lukt.

Paul simons 


Wat voor een type modem heb je daar dan staan @p.j.c.p.j. simons? 


Hoi ben al uren bezig geweest om de steinel buitenlamp in mijn netwerk te krijgen. Heb geprobeerd router aan/uit gezet. Netstroom van het glasvezelkadtje er/aan gezet. Lamp gereset, schakelaar op de uur aan/uit gezet. Allemaal NUL reactie. Is er iemand die wel een duidelijk antwoord erop heeft ik baaler erg van dat het mij niet lukt.

Paul simons 

Dag Paul, heb je inmiddels een oplossing? Ik heb ook alle tips van het forum geprobeerd maar nog geen succes. 


Nee,het is nog steeds niet gelukt,en daar baal ik erg van, dat ik iets niet voor elkaar kan krijgen wat misschien best makkelijk te doen valt. Dus ik roep dus nogmaals op of er iemand een echte oplossing heeft. Anders zit er niets anders op om de monteur maar op te roepen om deze te installeren.


Goedemiddag,

Hier precies hetzelfde probleem. Hiervoor een KPN box 12 + Steinel L620. Uren bezig geweest,niet gelukt. Diverse instellingen op goed geluk aangepast in de box 12 (en weer terug gezet) Geen resultaat. Om te testen een goedkoop 2,5ghz routertje gekocht en aangesloten achter de box 12. Steinel geprobeerd daarmee te koppelen. Binnen een paar tellen gekoppeld en werkend! Zonder enige moeite. Vraag me niet waar dit aan ligt,ik ben geen computertechneut,maar dit werkt wel. 
Voor zover ik het allemaal begrijp zal het toch iets met een firewall te maken hebben vermoed ik. En misschien kan dit wel aangepast worden in de box 12,maar zover reikt mijn kennis niet. 
Dus voor mij is dit de oplossing. 
Hoop dat iemand er iets aan heeft. 

Mvg,
J van Kessel


Probeer het eens met een ander medium te installeren. Op mijn Iphone krijg ik het niet geinstalleerd maar op mijn Xiaomi RedMe wel. 


Dat is me in het verleden inderdaad wel gelukt. Toen gebruikte ik een Samsung tablet. Maar ook dat lukte me nu niet meer. 
Ik laat de configuratie nu voor wat het is. Het werkt op dit moment goed. 
 

Mvg,

Justin