Skip to main content
Vraag

Mijn verbinding valt dagelijks 3 keer weg

• September 16, 2025
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb na een bezoek van een aardige en technische KPN Service medewerker weer drie keer per dag GEEN WIFI /INTERNET. Na veel discussie een nieuwe TV kastje gekregen. Maar GEEN NIEUWE MODEM, wel een waslijst aan protocol punten doorgenomenm met de HELPDESK KPN. Tussen 6:00-7:30, 14:30-15:00 en 17:00-18:00 slechte verbinding. Wat doet KPN er aan ? Ik betaal per maand 104, EUR0!!! Daar moeten gezinnen tegenwoordig iedere week van leven. HELP!

5 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 18, 2025

Goedemorgen ​@Paddo1961 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Enorm zuur om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met je verbinding en goed dat je het ook via deze weg aankaart. Wat was in eerste instantie de reden dat de KPN Servicemedewerker bij jou langs is gekomen? Had dit ook te maken met het feit dat je problemen ervaart met je verbinding? Dit wordt me niet meteen duidelijk, ook omdat je aangeeft dat het probleem speelt na het bezoek van deze medewerker. De snelste manier om je hier verder mee te helpen, is door een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Vanuit daar kunnen we je verbinding direct doormeten en vanuit daar verder kijken wat er in jouw geval nodig is. Laat je ons hier ook even weten wat daar precies is uitgekomen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 18, 2025

Bedankt voor uw reaktie. Zeer zuur en dlecht. De service medewerker heeft eea op locatie getest en verbeterd. Echter na een paar maanden blijkt ergens weer op de lijn of KPN service ondanks mijn hoogste WIFI / internet abonnement regelmatig dropouts. Ik zou graag een nieuwe KPN MODEM willen ontvangen zonder de helpdesk medewerker lastigvte vallen die een protocollen lijstje afneemt.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 18, 2025

Maar waarom denkt u dat het aan het modem ligt? Gaan daar lampjes uit of brandt er een rood lampje?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 18, 2025

Omdat alles is geprobeerd en bekeken. Bekabeling, extra versterkers nieiwe TV-kastjes. Soms zie ik rode lichtkes op de modem

Of blijven lampjes hangen oftewel geen it-actions.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2025

Bedankt voor de terugkoppeling ​@Paddo1961!

In eerste instantie moet ik je toch echt verzoeken om hiervoor contact op te nemen met onze Helpdesk en de makkelijkste manier is om daarvoor een belafspraak in te plannen. De eerste stap is toch dat de verbinding zelf moet worden doorgemeten en zodoende kunnen we je ook niet meteen een nieuw modem toesturen. Mocht uiteindelijk blijken dat de modem echt de boosdoener is, dan wordt deze natuurlijk omgeruild. Maar dat is eerlijk gezegd niet het eerste waar ik in dit geval aan denk. Wanneer er een lampje op het modem rood brandt, duidt dit eerder op een probleem met de verbinding zelf dan op een probleem met het modem!