Skip to main content
Antwoord

Mijn Wifnetwerk doet het niet in de MijnKPN app

• October 21, 2025
  • 8 reacties
  • 216 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Sinds de nieuwe update van de mijn kpn app kan ik niet meer in mijn wifi netwerk tab open.

Circel draait rond maar dan terug naar begin app

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@ivo46 , ​@Edu2020 , ​@G Wessels en ​@jnom :)

Bedankt voor het melden en ik kan gelukkig vertellen dat het probleem inmiddels is verholpen! Mocht het bij een van jullie onverhoopt toch nog steeds niet werken, laat ons dan vooral weten waar jullie tegenaan lopen!

8 reacties

• Nieuwkomer
  • October 21, 2025

Zelfde probleem op zowel telefoon als tablet .

Telefoon android 16, tablet android 14. Cirkel draait enige tijd rond en daarna boodschap geen verbinding met thuisnetwerk. Instellingen geeft aan dat ik verbonden ben en internet werkt normaal. Tablet heeft geen sim kaart en internet op telefoon werkt ook als ik 4g uitschakel. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • October 21, 2025

Ik zelf ben vergeten te melden dat het niet werkt bij een pixel 9a met android 16, maar het werkt wel bij de iphone van mijn vrouw ( iphone 16 met ios 26).

Het probleem doet zich dus echt voor bij de Android app

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • October 21, 2025

Hallo ik heb hetzelfde probleem kan ook niet meer met mijn wifinetwerk in de kpn app sinds gister middag na update mijn kpn app. Kpn meerdere keren gebeld modem gereset met technische dienst van kpn. En kpn app verwijderd en op geïnstalleerd maar helpt allemaal niets. Ze zeggen dat er geen klachten waren over de kpn app dus wel.

Mvg G Wessels 

Forum|alt.badge.img+7
  • October 21, 2025

Er zijn meer problemen gemeld betreft deze fout

Etc.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • October 21, 2025

Hier moest ik ineens weer wachtwoord van V12 modem opgeven en nu werkt het weer

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Goedemorgen ​@ivo46 , ​@Edu2020 , ​@G Wessels en ​@jnom :)

Bedankt voor het melden en ik kan gelukkig vertellen dat het probleem inmiddels is verholpen! Mocht het bij een van jullie onverhoopt toch nog steeds niet werken, laat ons dan vooral weten waar jullie tegenaan lopen!

• Nieuwkomer
  • October 22, 2025

Probleem is verholpen na de nieuwste update😀

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 22, 2025

Fijn om te lezen ​@jnom en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt willen laten weten :)
Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens bijvoorbeeld niet uitkomen, laat het ons hier dan ook vooral weer weten! Voor nu rest me niks anders dan je nog een fijne dag toe te wensen!