Skip to main content

Heb vandaag al meerdere keren gebeld (met een hoop ergernis) maar vooruit, een nieuwe poging:

Onze experiabox ZXV10 H220N begint de laatste tijd problemen te veroorzaken, meerdere keren per week opnieuw opstarten omdat internet en of TV niet werkt. Kan dit modem omgewisseld worden, deze heeft zijn langste tijd wel gehad. Telefonisch wordt aangegeven dat er dan een monteur moet komen, kosten 50 euro! Echt niet, ik mag toch verwachten dat dit verouderde modem omgewisseld kan worden voor een goed werkend exemplaar. Wat is hier moeilijk aan? Ik begin serieus te overwegen om een overstap naar een concurrent te maken, ondanks dat ik dan een hoop gedoe met mailadressen e.d. op mijn hals haal. Hoe is dit een beetje fatsoenlijk te regelen?

Bel nog een keer en zeg dat u een v7 heeft die helemaal geel is geworden en hinderlijk piept. Dit modem is namelijk zwaar verouderd. Bel 0800-0402. Tegen de computer die je aan de zegt u ik wil een medewerker spreken.  Dan komt het goed.


Hoi @Salie. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de ExperiaBox meerdere keren per week opnieuw moet opstarten. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als je dat nog niet hebt gedaan, dan mag je jouw gegevens ook achterlaten op je KPN Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Dan zoek ik voor je uit of ik een nieuwe ExperiaBox kan toesturen. Ik hoor graag van je!


Ik heb vandaag 4x gebeld, 1x ruim half uur in de wacht gezet, ze ging iets uitzoeken, toen maar opgehangen, 2e keer werd verbinding na kwartier verbroken, 3e keer weer iemand gesproken en die zegde me een nieuwe tv ontvanger toe waar ik niet om gevraagd heb maar mijn huidige blijkt ernstig verouderd, 4e keer werd me een monteur “aangeboden” voor 50 euro en anders moest ik maar over een paar dagen terugbellen (?). Ik heb mijn gegevens in mijn profiel aangevuld want zoals je mogelijk begrijpt heb ik liever dat jij verder oppakt. Alvast bedankt!


Ik heb vandaag 4x gebeld, 1x ruim half uur in de wacht gezet, ze ging iets uitzoeken, toen maar opgehangen, 2e keer werd verbinding na kwartier verbroken, 3e keer weer iemand gesproken en die zegde me een nieuwe tv ontvanger toe waar ik niet om gevraagd heb maar mijn huidige blijkt ernstig verouderd, 4e keer werd me een monteur “aangeboden” voor 50 euro en anders moest ik maar over een paar dagen terugbellen (?). Ik heb mijn gegevens in mijn profiel aangevuld want zoals je mogelijk begrijpt heb ik liever dat jij verder oppakt. Alvast bedankt!

Natuurlijk. Ik help je graag verder. A.s. maandag kan je de ExperiaBox omruilen bij een servicepunt. Je ontvangt zo een privébericht met meer informatie over deze omruil. Laat je ons weten of het is gelukt?


@Salie Heb je de nieuwe ExperiaBox opgehaald en zijn alle problemen daarmee verholpen?


Jazeker, problemen lijken hiermee opgelost, gelukkig maar. Bedankt!


Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :blush:


Reageer