Skip to main content

Waar ik woon heeft een vorige huurder al jaren geleden de hoofdtelefoonaansluiting verwijderd en het onstane gat dichtgesmeerd en overheen behangen. Een technisch Installatiebedrijf heeft dit alles hersteld, men heeft de blauwe telefoonkabel achter de muur gevonden en ik heb nu dus weer een hoofdtelefoonaansluiting maar volgens dit bedrijf moet ik als ik ADSL internet aanvraag bij een provider ten allen tijden toch een KPN monteur laten komen omdat de lijn al jaren niet meer actief was en KPN moet die weer actief maken. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

je moet dan bij https://www.kpnnetwerk.nl/ zijn

maar normaal hoort een provider het te regelen

waarom online waarom geen kpn ??

nogmaals als je van dat online af kunt gelijk doen

dat laatste zal een zorg zijn ?

u kijkt daar misschien nog jaren tegenaan

netheid vind ik juist een punt maar goed ieder zijn ding


Dat ding zit in een hoek en valt vrijwel niet op, who cares !!!


Dat ding zit in een hoek en valt vrijwel niet op, who cares !!!

Dingen weg proppen en je ziet het niet 

Oke simpel 

Nogmaals ik zou online links laten liggen 

En gewoon kpn kiezen 

Ik ben niet van kpn maar gewoon lid van het kpn forum 


Heren! Mooi gesprek hier. 

Even alles samenvattend, want we zijn al aardig wat berichten verder. 

@Cornelis1961 Heb je inmiddels een antwoord op je vraag? Voor de duidelijkheid: je provider  zal je helpen met aansluiten. Bij ons komt er vaak een monteur langs en dat zal bij de meeste concullega's niet anders zijn. Als er problemen zijn met aansluiten en er is hulp van KPN nodig dan zal je eigen provider dat regelen met KPN. Dat hoef jij niet te doen. 

Verder: KPN is net als Online een provider, je kunt internet en tv bij ons afnemen. We maken beide gebruik van het netwerk van KPN, waarover deze diensten geleverd worden. Er is dus een provider KPN en een netwerkbeheerder KPN en de netwerkbeheerder KPN vind je hier.  Ik werk voor de provider KPN en over zaken die over het netwerk gaan kan ik maar in beperkte zin iets zeggen. 

Verder: het KPN Forum is een plek waar klanten van KPN en geinteresseerde gebruikers met elkaar in gesprek gaan. De reacties die je tot nu hebt gekregen zijn van mensen net als jij: mensen die om wat voor reden dan ook bezig zijn met onze producten en het leuk vinden om anderen daarmee te helpen. Als moderator zorg ik ervoor dat die gesprekken goed en duidelijk verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is.

Je bent meer dan van harte welkom om hier naar informatie te zoeken en ook om bij te dragen aan dit Forum. Vinden we alleen maar leuk, zelfs als je klant bij een concullega bent of gaat worden. ;-) 

 


Nee, ik weet eigenlijk nog steeds niets zeker. Mijn hoofdtelefoonaansluiting is dus hersteld maar volgens de Installateur zal na de oplevering op 9-7 a.s. volgens hem toch een KPN monteur moeten komen om de lijn weer actief te maken aangezien die vermoedelijk al 10 tot 20 jaar niet meer actief was.


Nee, ik weet eigenlijk nog steeds niets zeker. Mijn hoofdtelefoonaansluiting is dus hersteld maar volgens de Installateur zal na de oplevering op 9-7 a.s. volgens hem toch een KPN monteur moeten komen om de lijn weer actief te maken aangezien die vermoedelijk al 10 tot 20 jaar niet meer actief was.

​​​​​​@Cornelis1961 , wat zegt OnLine?

 

 


Nee, ik weet eigenlijk nog steeds niets zeker. Mijn hoofdtelefoonaansluiting is dus hersteld maar volgens de Installateur zal na de oplevering op 9-7 a.s. volgens hem toch een KPN monteur moeten komen om de lijn weer actief te maken aangezien die vermoedelijk al 10 tot 20 jaar niet meer actief was.

Die zekerheid zul je helaas niet krijgen. Je zult gewoon moeten afwachten wat er op 9-7 a.s. gebeurt. Het is niet anders. 
 


Reageer