Skip to main content

Nu na een harde restart van de Nefit easy thermostaat aan de muur (met sateprikker), krijgen we de melding dat en met een nieuw device is ingelogd. Niet waar! Het pictogram met je ziet er uit als een mobiel device maar we hebben gewoon dezelfde device.

Is er een update geweest? Zijn wij de enige? Het klokprogramma waardoor we de kosten voor gas nog een beetje in de hand houden doet nu dus nix. Communicatie tussen de app op mobiel en thermostaat doet het niet. Wie herkent het na probleem?

Nu na een harde restart van de Nefit easy thermostaat aan de muur (met sateprikker), krijgen we de melding dat en met een nieuw device is ingelogd.

Van wie komt die melding? Van die nefit easy?


Dat klopt

 


Dat klopt

@Daan69  Bedoel je echt op het kastje zelf?  Zou je hier een foto van die melding willen plaatsen? Ik ben heel benieuwd hoe die dan eruitziet. 


Inmiddels alles gereset (ook de server in de meterkast). Nu doet alles het weer.


@Daan69 Dat is heel fijn. Toch blijf ik benieuwd naar die melding. Waar je 'm gezien hebt en ook hoe de melding zelf eruitzag. Heb je er een foto van?


De melding stond op de thermostaat. Helaas geen foto van.


@Daan69  Heb je toen dit icoontje gezien?

 


@Daan69  Heb je toen dit icoontje gezien?

 

Als je bovenstaand icoontje hebt gezien dan betekent dat niet dat er met een nieuw device is ingelogd. Dat icoontje betekent alleen maar dat de Easy even is bediend met de app.  En dat icoontje verdwijnt weer als je de Easy bedient op de Easy zelf.

Een melding dat er met een nieuw device is ingelogd kan de Easy helemaal niet weergeven. Ik heb dit in de handleiding gecheckt.

(Ik heb zelf ook al jaren een Easy.)