Skip to main content

Nadat KPN remote mijn experia box v10 heeft gereset heb ik geen remote kamera beelden meer op telefoon en I pad 

Wat voor kamerasysteem heb je? Hoe maakt dat systeem verbinding? Welke app gebruik je en hoe verbindt die met de kamera?

Het kan best zijn dat je de installatieprocedure van je camerasysteem opnieuw moet doorlopen om alles te kunnen zien op je app (maar ik zou daar nog even mee wachten als er simpeler oplossingen te vinden zijn).


Het systeem gebruikt power over internet en met vaste bekabeling verbonden .

de beelden zijn intern goed en alles werkt .

via de NVR Recorder van Hikvision is er een hik connect verbinding .

nadat er een probleem met de vaste lijn was opgelost ik denk doordat de KPN ALLES heeft gereset naar fabrieks instellingen moest ik ongeveer alles wat draadloos was opnieuw aanmelden .

alleen met Hikvision lukt dat niet 


Zou je hem dan met behulp van de handleiding van dit apparaat niet opnieuw kunnen instellen? Ik heb zelf niet direct ervaring met dit type apparaten. Heb je daarvoor ook bepaalde poorten die opengezet moeten worden?


De poorten dat is denk ik het probleem .

heb nu een monteur van de hikvision dealer  besteld 


@Maastonijn Dan hoop ik dat alles snel weer werkt! Als ik verder nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


Inmiddels de hele ochtend 6 verschillende helpdesk medewerksters van KPN gesproken uren en uren bezig maar geen oplossing .

verwijzen naar KPN service plus .

De dames waren correct en vriendelijk maar het probleem is hetzelfde geen kamera,s te zien op mijn  iPad of laptop .

het is van de gekke dat ik voor een storing vaste lijn KPN bel die het probleem oplossen door een door mij niet gewenste reset van het modem en ik kan alles weer opnieuw instellen .

Helaas lukt dit niet met Hikvision .

jammer voor de klant maar niet het probleem van KPN blijkbaar terwijl ze wel de oorzaak zijn .

zal nu de dealer van Hikvision bellen of hij kan helpen .

niet echt een reclame voor kpn maar dat zal niet belangrijk zijn 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


@Maastonijn Je schrijft dat het probleem zich pas na een “reset” van de V10 zich voordeed.

In onderstaand topic had men ook problemen met Hikvision en de V10, de oplossing daarin is om IPv6 uit te zetten. 

Waarschijnlijk staat na een reset de IPV6 in de V10 weer aan. Kan je eens checken of je met de aangegeven oplossing je probleem kan verhelpen?

 


Ga het proberen dank 

 

 


Helaas geen resultaat