Skip to main content
Vraag

Na ruim 50 jaar klant overgestapt naar Ziggo

• October 2, 2026
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben na ruim 50 jaar klant te zijn geweest bij PTT/KPN overgestapt naar Ziggo. Ook vanwege de bekende problemen sinds de update hier van vorig jaar december. Belachelijk dat dit nog steeds niet is opgelost. Maar ook vanwege het feit dat er 10 jaar geleden afgesproken is dat ik jaarlijks €60 gecrediteerd krijg vanwege traag internet (3 Mb down) en tot er hier bij mij  in Rotterdam glasvezel is. Dat is er nog steeds niet. Onlangs ontdekte ik dat ik in 2025 en ook dit jaar geen €60 had ontvangen. Toen ik hierover belde kreeg ik te horen dat KPN dat niet meer ging betalen. Ik gaf aan dat ik dan naar Ziggo zou gaan en toen zei de medewerker dat ik dat dan maar moest doen. Ik kreeg wel per post een aanbieding met €10 korting per maand 1 jaar lang. Te laat, ik ben weg!

3 reacties

• October 2, 2026

KPN zou zijn vaste klanten veel meer moeten koesteren.

Zou verder het zelfde gedaan hebben. Mogelijk kom je nog terug bij KPN als het contract bij Ziggo maandelijks opzegbaar is.
Hopelijk is er dan ook Glasvezel of kan er via 5G diensten geleverd worden omdat de  snelheid erg laag is via KPN. 
Ook ben je dan een nieuwe klant en kom je in aanmerking voor de dan geldige aanbiedingen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 2, 2026

Ja. Als je met 3 Mbps DSL met '4G buitengebied' erbij 50 Mbps hebt zou ik ook naar Ziggo gaan. Hoewel die mij in 2011 ook hebben weggejaagd. 

Deze stap is volkomen begrijpelijk. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@satfun51, wat ontzettend jammer om te lezen dat je na ruim 50 jaar afscheid van ons hebt genomen. Zeker na zo'n lange tijd als klant snap ik dat de situatie die je beschrijft en de reactie die je vervolgens hebt gekregen erg teleurstellend voor je zijn geweest.

Ik kan je keuze om uiteindelijk over te stappen dan ook begrijpen. Jammer dat we je niet meer op tijd een passende oplossing hebben kunnen bieden.

Bedankt in ieder geval voor alle jaren dat je klant bij ons bent geweest én voor je bijdrage hier op de community. Wie weet mogen we je in de toekomst nog eens bij KPN verwelkomen, hopelijk dan mét glasvezel op jouw adres. 🙂