Skip to main content

Beste mensen,

 

Ik weet niet hoe ik Netflix op mijn PC kan kijken.

Ik heb op het forum gelezen dat je dat moet doen via het account bij Netflix, maar dat heb ik niet.

Waarschijnlijk heb ik dat eenmalig aangemaakt, en daarna weggegooid.

Hoe krijg ik dat gereset?

Ik kan natuurlijk mijn Netflix abonnement opzeggen, en het dan via Netflix zelf afsluiten, maar als het makkelijker kan…

 

Met vriendelijke groet,

Harm

 

Welkom @Zmaj 

Op: Help, ik ben mijn Netflix wachtwoord vergeten!kun je het wachtwoord opnieuw instellen. 


@Zmaj bedoel je soms Videoland? Of betaal je het Netflix abonnement via de KPN factuur?

 


Dat maakt niet uit zie Netflix inlog gegevens vergeten, wat te doen?


@Tycha ik bedoel meer de zin over het opzeggen van het Netflix abonnement en daarna via Netflix zelf afsluiten. Al betaal je via de factuur het abonnement sluit je altijd via Netflix zelf af.

Ik zie meer logica in deze vraag als het over Videoland zou gaan.

 

Zonder Netflix account kan je niet via de TV ontvanger kijken. Uiteraard kan je de gegevens vergeten en dan is de link die je post de juiste weg.

Of middels de app op de tv ontvanger. 

Bij de instellingen staat het gebruikte email adres mogelijk helpt dat al.


Oké duidelijk 😄 @Galdor68 


Dit is de juiste site zie  Netflix betalen op je KPN factuur

Daar staat een link.

 


Dag @Zmaj. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je graag Netflix wilt kijken via je PC. Ik zie dat @Galdor68 en @Tycha je al van prima uitleg en advies hebben voorzien. Kun je hiermee verder? Ik lees graag of het is gelukt.


Beste mensen,

Het is gelukt. Ik heb nu een werkend account bij Netflix. Nu ga ik kijken of ik het op de PC werkend krijg.

Bedankt!


Heel fijn om te lezen dat het is gelukt, @Zmaj. Alvast veel Netflix-plezier! :popcorn:


Reageer