Skip to main content

De afgelopen weken heb ik ook bovengenoemd probleem: “Verbonden zonder internet.” op verschillende telefoons en de tablet. 

De optie Netwerk vergeten en dan opnieuw het wachtwoord opzoeken en overtypen helpt. Eventjes. Zo lopen we meerdere keren per dag vloekend het Netwerk te vergeten en opnieuw in te stellen. Bijzonder irritant. Ik heb gebeld en daar werd me doorverwezen naar de test op Mijn KPN maar die test alleen de snelheid en daar is niets mis mee en de kanaalwijziging die deze test uitvoert helpt ook niets.

admin: eigen topic aangemaakt

Welkom op het forum @Palescue2! Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan de stappen van de Servicetool voor het wijzigen van je wifi netwerknaam en wachtwoord willen doorlopen? Je kunt daarna verbinding maken met het ‘nieuwe’ netwerk, ik hoop dat het daarna goed zal blijven!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile: