Hopelijk zijn er mensen hier die mijn probleem kunnen oplossen:
het volgende, Ik had bij mijn vorige provider ook een ExperiaBox v10 daaraan hing ook een switch voor al mijn netwerkapparatuur. Nu heb ik sinds vrijdag internet van Kpn en nu heb ik dus het volgende probleem, op mijn laptop zie ik opeens mijn mediaspeler niet meer, en ook mijn androidbox en bluray speler laten zich niet meer zien.
Nieuwe switch gehaald, aangesloten, nog steeds hetzelfde probleem. Modem opnieuw opgestart, geen verandering.
Het vreemde is dat onze Onkyo versterker wél in het netwerk zichtbaar blijft, alleen de andere apparaten zijn “spoor;loos".
Het gaat om de volgende apparaten:
1 switch van TP link
1 android box
1 A C Ryan
1 sony bluray speler.
Ze werken wel, en ik kan ook films ed bekijken maar ik kan ze bedraad, of onbedraad niet meer in mijn netwerk vinden. Op geen van de 2 laptops en ook niet via de pc.
Wat kan ik nog meer doen, ik heb alle kabels al vervangen en bij de klantenservice is me al op een niet klantvriendelijke manier duidelijk gemaakt dat het niet hun probleem is, toch vreemd dat het na overstap van provider opeens de kop op steekt. Ik sta open voor alle adviezen en suggesties, alvast bedankt.
Rob