Skip to main content

Onze Experia V10 valt de laaste dagen herhaaldelijk uit. We hebben hem tig keer opgestart en ge-reset. Niks helpt.

 

We vermoeden nu dat er een kabelbreuk in de adapter zit, omdat we - toen de experia weer uitviel - per ongeluk aan de kabel zaten, en toen deed hij het weer (eventjes).

 

Hoe kom ik aan een nieuwe kabel? Graag zsm uw antwoord, aangezien de wifi en tv's het niet doen, we 3 kids thuis hebben, thuiswerken en door de lockdown nergens terecht kunnen voor een vervangende kabel.

Alvast hartelijk dank voor uw snelle reactie. 

Hallo @PatriciaK78  je zou de Y kabel tijdelijk kunnen vervangen door een enkele DSL kabel, dan heb je toch internet alleen wat langzamer.

De Y kabel kun je bestellen in de zakelijke webshop van KPN

Succes


@JanD, Tijd voor een nieuw brilletje denk ik zo.:stuck_out_tongue_winking_eye:  TS vraagt om de spannings-adapter en niet om de DSL kabel.

@PatriciaK78 Deze zal een moderator op moeten laten sturen, of even bellen met 0800-0402.

Of je koopt zelf een adapter van 12v / 2.5A bij bijvoorbeeld:  https://www.bol.com/nl/p/otb-voedingsadapter-12v-2-5a-30w-5-5-x-2-5mm-voor-o-a-bose-tivoli-audio-routers-van-avm-fritz-box-cisco-linksys-netgear/9200000063512623/


Hallo @PatriciaK78 , excuses, verkeerde reactie, was blijkbaar nog niet goed wakker, heel attent van je @Doornekamp33 

 


@JanD , Was ook nog donker buiten.:hugging:


Vannacht om 03.15 uur hielden we het na tig keer opstarten voor gezien. Hij deed het weer even. Vanochtend stond dochterlief alweer vroeg naast mijn bed "mama, de wi-fi doet het niet". Toen was ik er klaar mee en heb met wallen onder mijn ogen en een zware stem (alsof ik de hele nacht had gefeest) het 0800-nummer van kpn gebeld.

Kreeg een hele aardige meneer aan de lijn, die heeft de boel doorgemeten en waarschijnlijk is de modem toch kapot. Hij stuurt vandaag een nieuw modem, volgens hem komt hij morgen binnen bij het pakketpunt bij ons in de buurt. 

Fingers crossed dat het apparaatje er morgen is. Anders worden het hele (in)spannende feestdagen met steeds uitvallende wi-fi en tv, in combinatie met 3 kids 😳

Ik kreeg als compensatie wel een data bundel op mijn mobiel aangeboden, zodat mijn mobiel als internetpoort kan dienen, zolang de nieuwe modem er niet is. Heel netjes!

 

Wordt vervolgd.....