Skip to main content

Ik probeerde net op mijn mobiel met de WifiManager mijn Wifi te verbeteren en zag ik nieuwe "SuperWifi 2" punten staan hieronder (onderaan het plaatje).  

Weet iemand wat de specificaties hiervan zijn? (bijvoorbeeld ook Wifi 6) en wanneer ze beschikbaar komen en wat ze gaan kosten? 

Ik heb net 4 SuperWifi’s geïnstalleerd bij mijn KPN Box 12 in plaats van 2 ExperiaWifi’s. Dat werkt ook nog niet optimaal, dus ben erg benieuwd naar deze SW2s’, zeker of ze nog beter zijn in seamless roaming en ook beter wireless backhauls kunnen opzetten over meerdere hops.

 

 

Oeh, die zien er erg mooi uit. Ben benieuwd of dit een pizza is of toch echt is. Alleen tijd zal het leren ;) 


Hoi @PMW! Zo te zien heb jij al een sneak peak te pakken! :wink:
Het klopt inderdaad dat dit er per ongeluk in staat, maar ze zijn wel echt. Zodra wij meer details en specificaties kunnen vrijgeven zullen wij dat zekers doen! Dankje voor de melding overigens, ik zal dit intern aankaarten zodat de sneak peaks beperkt zullen blijven :grinning:


Hi @Nico_ , tnx voor uitleg. Erg benieuwd, dus ik wacht af in spanning of ik m’n huidige 4 SuperWifi’s aan de wilgen moet hangen :) 


In de wilgen zal zeker niet hoeven hoor :grinning:  Hou ons forum in de gaten vooral


Genoeg specificaties zo? 😉


 


Ben benieuwd wat ze gaan kosten. WiFi 6 apparatuur is momenteel namelijk nog behoorlijk prijzig.


 @Nick83, super!  Wat goed.  Had eerder al gezien dat de eerste SuperWifi’s ook bij BT in gebruik waren. In Engeland lopen ze dus iets voor, handig. 

En dus Wifi-6 + heleboel meer controls over welke devices welke access krijgen. En twee ethernet poorten, dus ook doorlussen wellicht. Uiteraard nog afhankelijk van welke features door KPN worden geïmplementeerd.

Hopelijk bij introductie mooie (inwissel-) deal voor klanten die nu mestnetwerk met variant 1 hebben en over willen.. 


 Uiteraard nog afhankelijk van welke features door KPN worden geïmplementeerd.

Inderdaad! Ga er maar vanuit dat KPN zn eigen sausje er weer overheen gooit. Daarom vroeg ik me ook al af wat ze zouden gaan kosten. Als KPN er weer 70 euro of meer voor gaat vragen (per stuk), dan kan je beter wat anders kopen.


 ​​​​Hopelijk bij introductie mooie (inwissel-) deal voor klanten die nu mestnetwerk met variant 1 hebben en over willen.. 

Dat kun je vergeten. Dat is eerder ook nooit gebeurt. 


Ze staan hier in de shop van BT:

https://shop.bt.com/brands/bt/whole-home-wi-fi-6

Voor £399.99 = € 470 voor 3 discs. Dat is een stevige investering. 


Ja mooi.

Zag op https://shop.bt.com/brands/bt/whole-home-wi-fi ook de vergelijking hieronder. 

Als het goed is zijn de linker dezelfden als de KPN SuperWifi’s (Dual Band dus blijkbaar). Bij BT £ 199 per 3 kosten en bij KPN € 299 per 3. Hoop dus dat de £399.99 = € 470 voor 3 discs gaan werken die je aangaf, want aangezien de Wi-Fi 6 varianten 2 keer zo duur zijn als de Standaard bij BT kans dus aanwezig dat ze bij KPN zelfs richting de 599 gaan :fearful:

In ieder geval mooi om vast te kunnen sneak-peaken bij BT zo 🙂.  

 

 


 Uiteraard nog afhankelijk van welke features door KPN worden geïmplementeerd.

Inderdaad! Ga er maar vanuit dat KPN zn eigen sausje er weer overheen gooit. Daarom vroeg ik me ook al af wat ze zouden gaan kosten. Als KPN er weer 70 euro of meer voor gaat vragen (per stuk), dan kan je beter wat anders kopen.

En dat sausje is nou net weer wat KPN niet moet doen om een product volledig tot zijn recht te laten komen en goed werkend te krijgen...Ik ben bang de de geschiedenis zich (opnieuw) herhaalt..