Skip to main content
Beantwoord

Oneens met factuur monteurskosten omdat ik zelf nog wijzigingen moet doen

• 23 februari 2025
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Goede avond 

Bijna 4 weken geleden is er een monteur geweest om een extra netwerk aan te maken. Vervolgens hebben we gelijk slecht wifi totdat mijn mobiel zelf overgaat naar de 4G doordat de wifi helemaal weg is gevallen. Ik ben een hele maandag bezig geweest met de KPN te bellen en te zorgen dat alles het weer zou doen. Wifi versterkers opnieuw verbinden noem t maar op. Nadat alles geeft onze tv bij de eettafel nog steeds een foutcode F143. 
Zelf weer de stekker uit de Experia box gehaald etc maar zonder resultaat. De vierde persoon van de KPN die ik uiteindelijk aan de lijn had zei dat het netwerk niet op de experiabox gesplitst moest worden maar op de wifi versterker zelf. Dit moeten we dus alsnog zelf doen. Waarom hebben we dan überhaupt een monteur laten komen a 80 euro. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@StritLo, welkom op onze community. Hoe dat splitsen werkt hangt een beetje van je experiabox, wifiversterkers en de firmware op deze apparaten af. Maar vervelend dat dat de monteur niet gelukt is. Als je bezwaar wilt indienen over de monteurskosten kun je daarover met ons bellen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken.

Bekijk origineel

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15458 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2025

Hoi ​@StritLo, welkom op onze community. Hoe dat splitsen werkt hangt een beetje van je experiabox, wifiversterkers en de firmware op deze apparaten af. Maar vervelend dat dat de monteur niet gelukt is. Als je bezwaar wilt indienen over de monteurskosten kun je daarover met ons bellen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken.

Reageer