Skip to main content

Hoi,
wegens problemen met WiFi heb ik gebeld met klantenservice van KPN. Er zou een nieuwe modem worden gestuurd. Ondanks telefonisch contacten en daarbij behorende bevestiging wacht ik nu meer dan 10 dagen voor een SMS afhaling bericht.
Ik heb nog steeds geen modem ontvangen.

Graag uw hulp aub.

Goed dat je hier je verhaal verteld want ik ben bang dat er ergens iets mis is gegaan. Welk modem heb je nu en heb je experia wifi's?


hoi,

bedankt voor je snelle respons.

Ik heb KPN Experia V10 en 2 stuks KPN Experia versterkers.
Helaas voor het goed functioneren van beide versterkers tegelijk, is een modem versie nr . V10A of nieuwere modem nodig.
Dat is aan mij uitgelegd door KPN service en Staat ook in gebruiksaanwijzing. Er is beloofd door KPN service deze modem snel te verzenden.


Ik weet niet wat ik lees!!! Ik heb hier de v10 staan met 2 experia wifi's en dat werkt super dus wat is het probleem???


Je krijgt hier helemaal geen nieuw modem voor. De Experia WiFi's werken prima met een Experiabox v10. Ja de WiFi op die v10 word uitgeschakeld. Dat klopt. Dat hoort zo. Bij de v10a word de WiFi niet uitgeschakeld. Maar dat wil niet zeggen dat dit inhoud dat het dus niet goed zou werken met de v10. KPN ruilt om deze reden normaliter geen modem om. Een Experiabox word alleen geruild als deze kapot is.


Ik heb 2 versterkers nodig wegens geen  bereik in mijn 2 achterkamers ( beton huis) . Een versterker werkt prima maar is te weinig voor het optimaal bereik in gehele woning. Om die reden heb ik modem als zender en 2 extra versterkers nodig. Om dit  goed werkend te krijgen heb een V10A nodig.


Of een 3de versterker. Die kunt u aanschaffen in de shop:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/?pos=450


Bedankt Nick83 voor een goede tip,
maar liefst wil ik de hoeveelheid van apparaten, stroom adapters en bekabeling minimaliseren. 


Tja... maar KPN  werkt daar niet aan mee. Alleen apparatuur die kapot is word vervangen. 


Ik heb 2 versterkers nodig wegens geen  bereik in mijn 2 achterkamers ( beton huis) . Een versterker werkt prima maar is te weinig voor het optimaal bereik in gehele woning. Om die reden heb ik modem als zender en 2 extra versterkers nodig. Om dit  goed werkend te krijgen heb een V10A nodig.

Een tip: doe het niet!! Blijf bij de V10! De V10a is een bron van ellende (lees het forum maar eens). Ga inderdaad voor een extra KPN wifi versterker. Marktplaats staat er vol mee.


Hi @jarekm!

Helaas voor het goed functioneren van beide versterkers tegelijk, is een modem versie nr . V10A of nieuwere modem nodig.
Dat is aan mij uitgelegd door KPN service en Staat ook in gebruiksaanwijzing. Er is beloofd door KPN service deze modem snel te verzenden.

Dit is niet correct, de V10 werkt helemaal prima samen met de Experia Wifi :slight_smile: Je zou vooral graag een V10A willen hebben, omdat er dan niet nog een 3e versterker nodig is, maak ik op uit je reacties? Ik kan er niet voor zorgen dat je een V10A van ons gaat ontvangen, wel kan ik gratis een 3e Experia Wifi naar je opsturen. Ik begrijp goed dat dit niet je voorkeur heeft, maar meer dan dit kan ik niet voor je betekenen in deze situatie :wink:

Als je gebruik wilt maken van mijn aanbod, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!