Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Ik ben 15 november overgestapt van ziggo naar kpn hussel met gebruikmaking van de overstapservice, zodat ik me geen zorgen hoefde te maken dat de overstap niet goed geregeld zou zijn. Nu blijkt tot mijn verbazing toch abonnementsgeld van ziggo afgeboekt te zijn, terwijl mijn nieuwe abbonnement bij kpn al ingegaan is en ik ook daar het abbonementsgeld al heb betaald. Ik zit nu dus met dubbele afschrijvingen, omdat ik een minimuminkomen heb, is dat voor mij eigenlijk niet te betalen. Ik heb bewijs dat ik gebruik wilde maken van de overstapservice in de vorm van een mail. Ik vind dit heel vervelend, hopelijk wordt het goed opgelost.

Met vriendelijke groet, 

 

Eva Megens

Hallo Eva,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Dankjewel Noordzee voor de snelle reactie, ik heb het inmiddels ingevuld☺️ Bedankt voor je hulp


Welkom op het forum, en welkom bij KPN, Eva! Fijn dat je de gegevens al ingevuld hebt (dank, Noordzee :thumbsup_tone2: ). Ik heb dan ook gelijk gekeken. In de originele bestelling die op 4 november is gedaan zit inderdaad overstapservice. Maar, die bestelling bleek niet helemaal te kloppen. Dus is die geannuleerd en op de 5e opnieuw ingevoerd. En daarbij is de overstapservice vergeten. Vandaar ook dat je abonnement bij Ziggo nu nog loopt.

 

Wij kunnen die opzegging nu niet meer regelen. Dus ik wil je vragen om zelf contact op te nemen met Ziggo om de opzegging te regelen. Omdat het echter verder onze fout is geweest dat de overstapservice niet actief was, ga ik de dubbele kosten voor je vergoeden. Daarvoor stuur ik je even een privébericht met de stappen, want ik heb daarvoor wat papierwerk van je nodig :slight_smile:

 

 


Goedemorgen, fijn dat jullie zo met me meedenken,dat waardeer ik echt. Ik heb inmiddels contact opgenomen met en Ziggo en opgezegd. Als het goed is,is 4 april de datum dat het stopt,ik heb daar nog geen officiële mail van maar zij heeft voor de kerst telefonisch alles met me geregeld. Ik hoop dat ik daar nog wel een officiële mail van krijg. Fijn dat de dubbele kosten vergoed worden, dat helpt me financieel wel.

Ik zal zo het privé gericht bekijken.

 

Groetjes Eva


Fijn dat het gelukt is om Ziggo op te zeggen, Eva. Ik heb je zojuist een aanvullend privébericht gestuurd over de creditering. Die wordt op je komende factuur van ons verwerkt.