Skip to main content

Ik heb de laatste tijd heel veel packetloss en een te hoge jitter. Ik heb dit geanalyseerd en zag dat er op traceroute 3 packetloss bevindt dit betekent dat de verbindingsbox van de buurt vervangen moet worden of ernaar gekeken moet worden. 2 weken geleden zou dit opgelost moet zijn maar er is nog steeds niks veranderd ik zou graag willen weten wanneer de box vervangen gaat worden. 

Ik zou graag willen weten of iemand weet wie er een router kan laten vervangen en die wat begrijpt met de iptv ik heb namelijk een asus gaming router gehaald en die kan niet makkelijk vervangen worden met dat systeem van kpn zo moet toch makkelijker kunnen

Zie mijn eerdere bericht.

Daarnaast gaat die Asus ROG Rapture GT-AC5300 sowieso niet werken omdat jij een VDSL verbinding hebt en die Asus geen VDSL modem ingebouwd heeft.

 

En er zullen geen werkzaamheden kosten komen als er biks te doen valt ...

Natuurlijk wel, elke minuut die de monteur bij jou doorbrengt is natuurlijk gewoon werk.

 

... maar waarschijnlijk zijn die 5G torens te krachtig en verstoren die het netwerk 

Wat een onzin ga je er nu weer verkondigen.

Hoe lang heb je al die problemen?

Hoe lang bestaat 5G?

Waarom haal je dat er dan bij?


Waarom wordt 5G nu pas in de reclame gebracht..? Ik heb problemen sinds de 5G op de markt is gekomen paar maanden terug… best gek wat een toeval! Als niemand anders weet wat het probleem is waarom is dit dan gelijk “onzin”


Waarom wordt 5G nu pas in de reclame gebracht..? Ik heb problemen sinds de 5G op de markt is gekomen paar maanden terug… best gek wat een toeval! Als niemand anders weet wat het probleem is waarom is dit dan gelijk “onzin”

Wow, je wilt er echt van alles bijhalen terwijl dat klinkklare onzin is.

KPN is op 28 juli 2020, twee weken terug dus, voorzichtig begonnen met de uitrol van 5G.

5G is dus helemaal nog niet een paar maanden geleden op de markt gekomen.


Wow maar er word paar maanden terug wel over 5G gesproken misschien moeten er eerst dingen getest worden voordat ze op de markt komen wie weet… en er zijn ook andere providers zoals vodafone die al 5G deed. Ze hebben wel een ander naampje maar 5G blijft 5G


En het heeft niets maar dan ook helemaal niets met de problematiek die jij ervaart te maken.

Ik zou zo graag zien dat je nu eens serieus met die hosting partij van die games in overleg treedt, hier zul je geen oplossing vinden.


Meerder keren al aangegeven dat zijn problemen met die isp genoeg andere mensen spelen deze spellen ook en ervaren niets maar dan ook helemaal niets


Meerder keren al aangegeven dat zijn problemen met die isp genoeg andere mensen spelen deze spellen ook en ervaren niets maar dan ook helemaal niets

Uit geen enkele meting van jou is gebleken dat de oorzaak van die problemen bij KPN zou liggen. Dan kan je dat dus wel aangeven, maar de onderbouwing ontbreekt volledig.


Leerzame topic!