Skip to main content

Ik vind dat ik best (te) veel betaal voor mijn huidige pakket Alles in 1 Thuis standaard van € 67,50 + € 5,- voor  een digitenne ontvanger (waarvoor je volgens mij eigenlijk niet hoeft te betalen) 

daarbij heb ik ook nog 2 GSM abonnementen met 30 MB internetbundel van € 15,74 waar meestal maar maximaal een kwart gebruikt wordt.

Kortom samen € 103,98.

Wat kunt U mij als alternatief bieden met minder Mb op de GSM.

En een goed pakket populaire tv (zonder opnemen en keuzepakketten)  +radiozenders.

Januske

 

"zonder opnemen" noemt u. Maar opnemen is tegenwoordig gratis bij meerdere ontvangers. Hoeveel ontvangers heeft u nu naast de digitenne ontvanger?


Het internetabonnement is uiteraard 2000MB ipv 30 fouttje.


Hi Januske, welkom op het forum. 

 

Vaste diensten

Laten we beginnen met je vaste pakket thuis. Je hebt nu: Internet tot 100/10 Mbps, televisie met 1 digitale ontvanger en 1 Digitenne, Pluspakket gratis ivm Compleet, Opnemen en Spotify voor € 72,50 per maand. 

In de nieuwe samenstelling zou dit er als volgt uit zien: 

€ 42,50 Internet met 4G internet buitengebied zodat je een iets hogere snelheid haalt dan op moment. 

€ 15,- Televisie met 2 ontvangers en opnemen

€ 6,99 Pluspakket

€ 9,99 Spotify Premium

€ -5 korting omdat je ook mobiel bij ons afneemt

Totaal: € 69,48

Zoals je iets iets goedkoper dan wat je nu hebt. Als je Spotify Premium of het Pluspakket niet gebruikt en wilt laten vervallen kan het dus nog goedkoper. Dat laat ik aan jou over. 

 

Mobiele abonnementen

Wat je mobiele abonnementen betreft, zie de opties hieronder. Je kunt er ook voor kiezen om 1 abonnement zonder data te doen en maandelijks data te delen vanaf het het andere abonnement. Dit kun je op ieder moment onbeperkt doen zolang je bundel dit toelaat. 

 

 


Januske, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Sorry dat ik zo laat reageer maar uw/jouw mailtje was niet in de standaard mailbox terrecht gekomen.

Spotify en Pluspakket gebruik ik niet dus kan vervallen.

Digitenne moet wel blijven functioneren. dit gebruik in de slaapkamer en de caravan.

Wat wordt dan de het maandelijks bedrag voor:

 

In de nieuwe samenstelling zou dit er als volgt uit zien: 

€ 42,50 Internet met 4G internet buitengebied zodat je een iets hogere snelheid haalt dan op moment. 

€ 15,- Televisie met 2 ontvangers en opnemen

€ -5 korting omdat je ook mobiel bij ons afneemt

EN DIGITENNE.

 


Het zou m.i. zo worden (thuis)

Internet 42,50
TV met één ITV ontvanger € 10 (nota bene: als je 2 ITV ontvangers neemt is dat € 15; inclusief opnemen!)
Opnemen € 4,99
1 X Digitenne € 5
TOTAAL: € 57,55

Vaste telefoon = € 2 abonnementskosten extra (uiteraard excl. gesprekskosten)

(er is bij Hussel geen gratis zenderpakket, dus pluspakket hier even weggelaten)

Neem je wel en alleen het pluspakket erbij dan is dat met Hussel 6,99 min 5 entertainmentkorting dus 1,99.
Dan zou het TOTAAL dus op 59,54 komen.
 

Mobiel 2 GB (= 2000 MB) met 150 minuten bel/sms. € 14. Met onbeperkt bel/sms € 15)

(Er is bij Hussel geen verdubbeling v.d. bundel meer)


Geen probleem, fijn dat het nu in ieder geval duidelijk is.