Skip to main content

Pioneer Network audio player n-30 internetradio pakt signaal LAN wireless converter niet op.

Hallo @Pioneer Internetradio , kun je iets duidelijker zijn, wat is een LAN wireless converter.

Kun je niet gewoon een wifi-verbinding maken met je modem?

 


Ik heb het al geprobeerd rechtstreeks op het modem maar krijg hetzelfde bericht.  Internet doet het wel op de tuner /streamer maar internet radio pakt het niet op.


Hoi @Pioneer Internetradio, van harte welkom hier op het KPN forum!

Dit is een uitgelezen plek om technische en/of ingewikkelde vragen en situaties voor te leggen. Als moderator kan ik je hier zelf weinig bij helpen, ik kan je alleen helpen met de KPN apparatuur die bij je abonnement hoort. Echter hebben we hier op het forum verschillende behulpzame forumbezoekers, waarvan sommige veel kennis hebben en anderen daar graag mee verder helpen. 

Ik raad je aan om zo veel mogelijk details te delen, over de apparatuur die je gebruikt (merk en type), eventuele instellingen die je gedaan hebt, en waar je precies op vastloopt. Mocht je foutmeldingen te zien krijgen, deel die dan ook. Op die manier maak je het anderen hier zo makkelijk mogelijk om met je mee te denken.Â